Honda CB1300

Jeroen12

MF veteraan
14 jun 2001
5.720
753
Leuk, voor erbij :P

120602top.jpg


Zie ook www.motorcycledaily.com/06december02hondacb1300.html
 
uitlaat onder het zitje, duosteppies eraf, grabrail eraf, usd-voorvork erop en een streetfighter-schermpje en ik neem hem :)

liefst in een iets opvallendere kleurstelling. het lijkt alsof ze de motor alleen nog maar in de primer hebben gezet :(
 
Ik vind um echt :9~
Zelfs nog een heel stuk mooier dan de Big 1.

Maarja een cb900 is ook gaaf en de nieuwe sv1000 is ook cool, een xjr heb ook wel wat en een M900 is ook :}

Het kiezen word er niet makkelijker door...

[edit]tering vergeet gewoon de Z1000 de speed triple en de gsx 1400[/edit]
 
Laatst bewerkt:
lekker ding :9

moet alleen een sportpijp, een dikke USD voorvork en wat andere dingetjes hebben
 
uitlaat onder het zitje, duosteppies eraf, grabrail eraf, usd-voorvork erop en een streetfighter-schermpje en ik neem hem :)

liefst in een iets opvallendere kleurstelling. het lijkt alsof ze de motor alleen nog maar in de primer hebben gezet :(

waarom moet er eigenlijk altijd state of the art spullen opzitten , net alsof die moto anders niet goed is, de kleurstelling vind ik niet mis, is es niet schreeuwerig zoals tegenwoordig het geval is
 
uitlaat onder het zitje, duosteppies eraf, grabrail eraf, usd-voorvork erop en een streetfighter-schermpje en ik neem hem :)

liefst in een iets opvallendere kleurstelling. het lijkt alsof ze de motor alleen nog maar in de primer hebben gezet :(

Op dinsdag 18 februari 2003 17:43 schreef FragDaddy het volgende:
lekker ding :9

moet alleen een sportpijp, een dikke USD voorvork en wat andere dingetjes hebben


jij bent wel de traagste bijna dubbelposter die er is :+
 
u heeft smaak ;)

Zag de X4 een jaar of drie geleden bij Motoport Echt staan. Mijn schoonbroer zag direct aan mijn gezicht dat dat de motor was. :9~
Alleen twee probleempjes: ;(
1. Hij was al verkocht
2. Hij was tweemaal budget

Mischien later eens :z

[me]Tumblin Tummie gaat even snel wat lotto-briefjes invullen[/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan