Honda Cb200

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Deze Honda Cb200 uit 1975 is voor het grootste gedeelte opgeknapt en moet nog op een aantal punten worden afgewerkt waaronder de achtervelg iets uitrichten, preciese afstelling en wat poetswerk aan de spaken. Nieuwe banden zouden er op kunnen gezien deze een aantal scheurtjes vertonen , nieuwe remblokken voor meer remkracht [heb een nieuw setje Brembo erbij]. We doen deze Cb200 van de hand omdat we het geld willen gebruiken voor een nieuw projektje, omdat de berging gewoon te vol staat en we de komende 2 jaar toch niet aan verder opknappen toe komen gezien een aankomende verbouwing aan het huis. De hoogste bieder kan hem overnemen en gezien wat er al gedaan is gaat die ook niet voor een al te laag bod weg.

54.jpg

full
 
Als die goed is afgesteld iets van 130km/h, orgineel 17 Pk maar deze heeft K&N filters enz dus waarschijnlijk 2 Pk meer, er is al een bod van 500,= gedaan .
 
Haha, wat een uberbrommer..!! :}
Erg leuk ding!

Niet geïnteresseerd overigens, maar laat dat de pret niet drukken ;)

Succes met de verkoop! :Y
 
jammer dat de dempers niet meer van chroom zijn. ik heb ook een cb200 opgeknapt. precies de zelfde! en hij is toch allen in groen en oranje met een zwat vlak en wit lijntje in de tank????

maar goed wel een leuk fietsje ik en me pa gingen 75 over de snelweg met tegen wind hahahahh



succes met de verkoop!!


KICK!!!!
 
Koper uit Belgie neemt niet de moeite om het zelf op naam te zetten en wil hem zonder kenteken...........dus nog te koop, verkopen we hem niet dan misschien voor in de woonkamer al is de ruimte beperkt B|
 
Nou, die 300 wil ik er anders nog wel voor geven.
Wel nog de kleine kanttekening dat ik in november hoop "af te rijden" zoals ze dat zo mooi zeggen. Overigens wel gewoon onbeperkt rijbewijs (ben 23) maar ik heb iets met kleine cylinders. (Wil ook nog een XL50 op kenteken krijgen, en evt een monkey)

Heb je misschien nog wat meer foto's ? (degelijk zij- en achteraanzicht zou zeer fijn zijn)
 
400 euro geboden via zeelandnet, geen idee of ik er verder nog wat van hoor maar op 1 na de hoogste bieder tot nu toe 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan