Honda CB250 1994 weinig geld!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik houd hem in gedachte.. 't is eigenlijk net wat minder dan ik er minimaal voor wil hebben. Kick.
 
350, 450, 425... De prijs schommelt nog erger dan een 7 jarige die voor het eerst op een schommel zit..

Ík denk ( aan de reacties ) dat het uiterste wat je er hiér op mf voor gaat krijgen, 350 euro is.
En dan mag je nog in je handjes knijpen.
Anders gooi je het ding op MP?
En nee, ik heb géén interesse. :)
Wél een gratis kickje voor jou. ;)

---edit--- na lezen van bericht hieronder en mijn daaruit voortvloeiende reactie.

Zoek het ff lekker uit.
 
Laatst bewerkt:
Je toon stond me al niet aan tijdens het lezen van de vorige reacties tegenover andere MF-ers, maar ik heb toch maar een poging gewaagd.
Tevergeefs..
Als je dat hok nog kwijt wil, zou ik me als ik jou was maar eens iets anders gaan opstellen qua gedrag. :W
 
Laatst bewerkt:
---edit---

laat ik maar niet meer reageren, ik zie dat je uit 1993 komt.. het komt wel goed, schatje..
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je het edited hebt, was erg benieuwd naar wat er eerst stond. Met je piercings.
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je het edited hebt, was erg benieuwd naar wat er eerst stond. Met je piercings.
Ge-WELDIG!!
Laat me raden, je bent net zo'n sneu figuur als MF member "ik noem geen naam" die, als iets zich niet aanstaat het internet gaat afzoeken naar persoonlijke informatie van de ander, en in mijn geval kom jij ( net als "ik noem geen naam" ) een 8 jaar oude foto van mij op hyves? ( ook al 8 jaar niet meer in gebruik : ) tegen.
Ik lach me de ballen uit de broek hier.
Het is altijd hetzelfde soort mensen dat dit soort "acties" uithaalt..
jij mij "dissen" ga ik je opzoeken op hyves etc... HA HA :)

En dan nóg.. IK woon niet meer thuis ( 10 jaar terug ook niet ) en mag zelf bepalen of ik piercings neem ;)

Ik woon op De Brink in Deventer ( het plein ) weet je dat ook, voor als je me op wil komen zoeken ;)

En nu basta, mij zie je niet meer terug in dit topic :W
 
Laatst bewerkt:
Alle rare reacties ten spijt, het is niet nodig geweest. Het is zijn verkooptopic, dus ook zijn probleem..

Zie je pb!
 
Ja, laat ik je op gaan zoeken, omdat je me snotneus noem. Peetjun, heb je mij of BolletjeBas een PB gestuurd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan