Honda CB250 Nighthawk

Status
Niet open voor verdere reacties.

miccie

MF veteraan
24 dec 2006
15.501
9
Haarlem
Een leuke Honda CB250 Nighthawk, bouwjaar 1992.

Er zit 'n deukje in de tank (rechts voor het Honda logo), en heeft de afgelopen tijd buiten gestaan. De remmen zijn gereviseerd, er is een nieuwe CDI-unit op gekomen en ik heb de uitlaatdempers vervangen. De km-stand is +- 26200 miles - 42000km. Het vermogen is 16kw / 21pk, dus zeer geschikt voor beperkt rijbewijs.

Het is een leuke motor en ik heb er met plezier op gereden.

Ik denk aan 500 450 euro. Als die er netter uit zou zien, zou ik er meer voor vragen.

0911.jpg


0915.jpg
 
Laatst bewerkt:
De motor is te bezichtigen in Haarlem. Met 16kw valt die ruim binnen het beperkt rijbewijs.
 
Oke dat is ver maar wel te doen. Is staat van de motorfiets op dit moment goed genoeg om er na een eventuele aankoop mee van Haarlem naar zeeland te rijden? In dat geval willen we een keer langs komen om te kijken bij de motor als dat mogelijk is.

Gezien de afstand zou een zaterdagochtend dan het beste uit komen (komende zaterdag valt af). Als dat wat jou betreft tot de mogelijkheden behoord dan horen we het wel.
 
Technisch gezien is de motor in goede staat, heb er zelf het afgelopen jaar regelmatig ruime afstanden mee gereden. Je moet er alleen wat meer geduld mee hebben dan met een cbr1000, maar dat is logisch. :)

Ik zou er zo mee naar Spanje durven te rijden, is die zeker goed genoeg voor.
 
Laatst bewerkt:
Oke dat klinkt in ieder geval goed. Als hij zaterdag over 2 weken (26 februari) nog steeds te koop staat dan willen we zeker langs komen om een kijkje te nemen. Als jou dat tegen die tijd ook uit komt natuurlijk.
 
Oke dat klinkt in ieder geval goed. Als hij zaterdag over 2 weken (26 februari) nog steeds te koop staat dan willen we zeker langs komen om een kijkje te nemen. Als jou dat tegen die tijd ook uit komt natuurlijk.


Zolang de advertentie er staat, is de motor te koop. En als je tegen die tijd laat weten dat je verwacht hier te zijn, moet het helemaal goed komen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan