HONDA CB250 "Two Fifty" '96

Feindflug

Die hard MF'er
24 aug 2008
911
0
Ittervoort
Ik verkoop mijn Honda CB250 omdat hij nu overbodig is, deze motorfiets is ideaal als 25kw motorfiets maar ook voor woon/werk

De CB trekt lekker door en de topsnelheid is ongeveer 135 ( met mij erop circa 85 kilo )

Het is een 250cc 2 cylinder, helemaal orgineel en alles werkt zoals het moet.
De motor heeft nu 28000 KM gelopen en dat is natuurlijk niks voor een honda, aangezien ze makkelijk de 100.000 halen

Ketting en banden zijn nog in zeer goede staat. ( net nieuw achterbandje 400km oud )

Het beste aan deze motor vind ik nog het verbruik, loopt gemiddeld 1:28.5
De ene keer haal ik 1:31 de andere keer 1:27

Verder heb ik hem altijd goed warm gereden!

Heeft wat beschadigingen op de valbeugels, koplamp en tellers, en een paar deukjes in de tank, maar daar loopt hij niet slechter door,

Ook qua sturen is deze motorfiets geweldig, aangezien hij maar 135 kilo weegt en de vering best strak is. Knee downs zijn geen probleem _O-

Bieden staat vrij, moet weg!!

Foto's:

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Heb je deze ooit misschien gekocht in geleen of eventueel simpelveld? Mijn moeder heeft er namelijk precies zo een gehad, ook met deukjes in de tank.
 
Zou goed kunnen zijn dat dit de motorfiets van je moeder is geweest! Hoe de deukjes in de tank komen weet ik zelf eigelijk ook niet dus.

Maar ik heb hem niet in geleen of simpelveld gekocht. Mischien vorige eigenaar wel :)
 
Jongens, ik heb een auto gekocht dus deze motorfiets is overbodig en moet daarom de deur uit, bieden staat vrij..

Ik heb hem in de winter nog niet 1x gebruikt dus heeft geen pekel gezien

Wel geen onzin biedingen aub.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

Ik vroeg me af wat je ervoor moet hebben, en waar ie eventueel te bezichtigen is :)
 
Laatst bewerkt:
Hij is te bezichtigen in midden limburg en ik neem genoegen met 550 euro. :Y
 
Laatst bewerkt:
mijn budget zit echter wat laag!
maar heb het er wel voor over om een stuk te rijden als die goed is........

dus wel intresse opzich
 
Ik wil niet dit topic verstieren en ik zal heel beleefd blijven maar deze verkoper heeft al de deal gemaakt om hem aan mij te verkopen.
 
Weet je het zeker?
Want hij staat nu toch echt bij mij voor de deur *O*

@ Roel: Hij rijdt lekker hoor :) Morgen ff wegbrengen voor accu etc en dan is ie weer helemaal top! ;)

Groetjes :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan