tekoop:
honda cb350f caferacer
4 cillinders
oldtimer, dus 40€ WA verzekering per jaar, ook als 1e motor! (zie www.knmv.nl)
25kw, dus geschikt voor beginners rijbewijs.
vraagprijs 550euro
speciaal:
- sportzadel
- langere tank (roest vrij van binnen, deukvrij van buiten)
- geventileerde remschijf
- Rearset (waardoor voetseunen verder naar achteren staan)
- zwart/zilveren embleempjes
- gewilde 4 in 2 uitlaat
- op maat gemaakte kofferset (zie onderste foto)
- Mstuur (recentelijk een gewoon stuurtje op gezet ivm lange rit, zie foto, Mstuur krijg je er wel gewoon bij)
Recentelijk vernieuwd:
- achterband (nog 95%)
- olie en oliefilter
- alle carburateur pakkingen, dus geheel lekvrij nu
- Oring ketting, en ketting tandwielen
- koppelingskabel
- revisie blok*
* Het revisieblok (zie het blok in de motor op de fotos) had ik overgenomen van een kennis, maar bleek na montage toch een klein beetje te roken. (waarschijnlijk verdroogde klepseal door lange opslag). Om alles tip top te maken het blok eronderuit gehaald, maar nu kom ik vanwege mijn persoonlijke situatie er voorlopig niet aan toe. Vandaar de lage prijs. Ik heb er nog diverse onderdelen en een werkplaatshandboek bij.
Rede van verkoop is dat ik nog een motorfiets heb staan waar veel tijd in gaat zitten.
fototjes:
honda cb350f caferacer
4 cillinders
oldtimer, dus 40€ WA verzekering per jaar, ook als 1e motor! (zie www.knmv.nl)
25kw, dus geschikt voor beginners rijbewijs.
vraagprijs 550euro
speciaal:
- sportzadel
- langere tank (roest vrij van binnen, deukvrij van buiten)
- geventileerde remschijf
- Rearset (waardoor voetseunen verder naar achteren staan)
- zwart/zilveren embleempjes
- gewilde 4 in 2 uitlaat
- op maat gemaakte kofferset (zie onderste foto)
- Mstuur (recentelijk een gewoon stuurtje op gezet ivm lange rit, zie foto, Mstuur krijg je er wel gewoon bij)
Recentelijk vernieuwd:
- achterband (nog 95%)
- olie en oliefilter
- alle carburateur pakkingen, dus geheel lekvrij nu
- Oring ketting, en ketting tandwielen
- koppelingskabel
- revisie blok*
* Het revisieblok (zie het blok in de motor op de fotos) had ik overgenomen van een kennis, maar bleek na montage toch een klein beetje te roken. (waarschijnlijk verdroogde klepseal door lange opslag). Om alles tip top te maken het blok eronderuit gehaald, maar nu kom ik vanwege mijn persoonlijke situatie er voorlopig niet aan toe. Vandaar de lage prijs. Ik heb er nog diverse onderdelen en een werkplaatshandboek bij.
Rede van verkoop is dat ik nog een motorfiets heb staan waar veel tijd in gaat zitten.
fototjes:
Laatst bewerkt: