Honda CB350f onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gais

MF veteraan
11 jun 2001
4.762
1
Hilversum
Misschien is er hier belangstelling voor, overwoog het al een tijdje maar ga toch een poging wagen.
Betreft een complete CB350f (afgezien de voorvork)
-Frame met kenteken en originele achterbrug.
-Tank, zijdeksels, koplamporen met nette tankdop en emblemen!
-Tellerset
-Niet al te beste spatborden
-Accubak met alle toebehoren behalve startrelais.
-Voetsteunen (350f en 400f) Die van de 350f zijn de rubbers nog zeer mooi van.
-Koplamp
-Achterlicht
-Marzocchi schokdemper
-Kroonplaatset 400f.

Verder nog wat extra spul, carburateurdelen en wat losse 'rommel'

En nog niet specifiek CB350f:
-GSX1100 achterbrug, 2cm tussenuit gehaald om in het frame van een 350/400f te passen.
-MV Agusta 35mm lamporen
-35mm Marzocchi kroonplaten
-CB550f voorvork
-CB750f2 voorvork met remsysteem

TEAB.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een plaatje erbij.
full
 
Schopje omhoog. Zitten leuke onderdelen bij, wielen vind je niet zomaar, blokje kan je zo wel laten bouwen maar kost je veel meer, zo'n buddy met nieuwe overtrek en dan die achterbrug....
Vanaf woensdag ben ik een paar dagen weg en de laptop gaat niet mee ;)
 
Blok en toebehoren zijn gereserveerd dus ik denk dat de rest ook maar apart weg gaat.

Set Black Bomber wielen met alu opstaande randen :9~
Alu GSX1000 brug, 2cm tussenuit gezaagd om tussen het frame te passen. Zit voor de
zekerheid (en om uit te lijnen) een stalen bus geperst in het stuk waar de brugas doorheen loopt!
Guliari zadel met een nieuwe overtrek bijgeleverd.
2x Marzocchi 35mm kroonplaten.
Koni Schokdempers.
Marzocchi schokdempers.
En verder, een vrijwel complete CB350f. Blok, uitlaat, voorvork en wielen missen. Heb er ook nog wat extra dingetjes bij.
 
Ben jij degene die mij een mailtje had gestuurd?Normale :? Zien er uit als normale schokdempers alleen dan zonder zo'n chrome busje en deze werken wel. Komen van een 400f af en passen er zo op.

bedoelde eigenlijk meer hoe lang zijn ze :+
En wat voor onderkant zit er op? (feauteau?)

heb je ook een prijs idee voor die velgen?
 
Laatst bewerkt:
Uhm, ik geloof dat ze iets van 32-33mm zijn. Net een fractie langer dan de originele fietspompen. Onderkant is een vorkje, zal even kijken of ik een foto kan vinden.
Vraagprijs voor de wielen is 250 euro.
 
Laatst bewerkt:
Sta op het punt deze te verkopen via marktplaats. 100 euro met het nieuwe zadeldek erbij.
 
Even een kick, advertentie aangepast en een topictitelverandering aangevraagd.
 
Laatst bewerkt:
lamporen
slotenset
kabelboom
koni's
heb je die overtrek toevallig nog van het zadel
toevallig ook geen m-stuurtje meer?

heb je hier wat richtprijsjes van? eventueel mailen naar hostedennisathotmail.com
maar ik lees het forum ook wel genoeg :)
alvast bedankt
 
Laatst bewerkt:
Deze heeft nooit gereden met dit blok, helaas. Blok is al weg trouwens.
 
Laatst bewerkt:
iets anders dan..we zoeken voor het virtuele project nog wat onderdeeltjes ; kroonplaat+tellerhouder CB350f (is anders dan van een 400f, die hebben we liggen). Knipperpookjes achterkant, zijkapsteuntje wat aan de luchtfilterbox aan de linkerzijde vastzit....

Dan zijn we al een heel eind... ;)
 
hey
zou je eens terug kunnen mailen? de prijzen die je voorstelde zijn namelijk wel goed voor de kabelboom en slotenset
 
iets anders dan..we zoeken voor het virtuele project nog wat onderdeeltjes ; kroonplaat+tellerhouder CB350f (is anders dan van een 400f, die hebben we liggen). Knipperpookjes achterkant, zijkapsteuntje wat aan de luchtfilterbox aan de linkerzijde vastzit....

Dan zijn we al een heel eind... ;)
Kroonplaat heb ik niet, tellerhouder zitten twee gaatjes in (iemand had het contactslot daarop gefabriekt), knipperpookjes... moet ik even kijken maar ben bang dat ze niet al te mooi zijn als ik ze al heb. Luchtfilterbox heb ik compleet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan