honda cb350f opknappen

19 jul 2008
67
0
Hellevoetsluis
heey,

sinds zaterdag 23-08-08 zijn mijn vader(gorgeousGeorge) en ik (bart) de gelukkige eigenaren van een cb350f.

door dit forum zijn wij opzoek gegaan naar een brikkie, en ja hoor.... in de garage van een buurman van een vriend daar stond ie hoor, waarschijnlijk een jaar of 15 stilgestaan en bijna één ton op de teller. geweldig 8-)

we willen dit rustig aan doen en het niet overhaasten.

we zullen regelmatig fotoo'tjes proberen te plaatsen......

komt de eerste aan *D
 
Laatst bewerkt:
hier is ie dan
full
 
je hebt reactie op de onderdelen vanMF...Kijk ook ff bij mijn 350f projecttopic en bij het topic van Backfire en mij 'Virtuele CB350f restauratie'..is voor het goede doel, dus alle onderdeeltjes benne welkom :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil geen smeer aan mijn toetsenbord, maar nu toch maar even updaten....

druk druk druk met het blok bezig. demonteren, stralen, spuiten, poijsten enz enz enz.

als het blok in elkaar zit komt er een foto!
 
Wij zijn er ook erg blij mee .......na veel WD 40, remmenreiniger, gepoets met tandenborstels, wattenstaafjes en de cilinders gestraald . Daarna een spuitcabine gemaakt (wat hout en plastic),
de hele handel op een draaiplateau....... motip hittebestendige spuitlak zilver en....voilà
 
jongens,

klepveren, die hebben aan één kant dichtere windingen toch? moeten die richting de stoter of richtin de cilinder?

laat het even horen alstublieft

met vriendelijk groet,
Bart
 
Geld dit ook voor een CB500 uit 74? Ze staan bij mij in hetzelfde wph waar met geen woord hierover gesproken wordt.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan