Tijd voor een nieuw topic, nu de verkoop van mijn Guzzi scrambler een feit is.
Ik heb al heel erg lang een CB350f, in "originele" staat, met een paar twists (466 big bore, bredere voorvelg, custom zadel, etc).
Met het op de weg houden van die CB heb ik in de loop van tijd heel wat onderdelen verzameld, o.a. door 2x een cb400/4 te demonteren. Die kocht je dik 10 jaar geleden nog voor oud-ijzer geld. Veel van de onderdelen die dat opleverde heb ik overigens verkocht in de loop der tijd, en beide frames en kentekens heb ik gesloopt.
Dit nieuwe project is gestoeld op het idee om zoveel mogelijk van mijn voorraadje CB onderdelen te gebruiken om weer een rijdend geheel te maken.
Maar, ik heb dus al een "originele" CB350f. Deze wordt dat zeker niet.
Een frame had ik niet meer, dus daar begon het mee. Ik heb er één gevonden inclusief oorspronkelijk (blauw) NL kenteken.
Ik heb nog wel:
- een blok, maar met werk
- een achterbrug
- een 400 kabelboom
- een complete achternaaf met trommel en rempedaal
- assen, bouten, moeren, elektrische componenten.
- linker voetsteun incl. schakelpedaal
- originele velgranden (1.60x18 en 1.85x18)
Ik heb niet:
- de hele voorkant (vork, kroonplaat, wiel, naaf, remmen etc.)
- tank / zadel
- rechter voetsteun (wel één van een 400, maar die zit wat verder naar achter)
- uitlaten
- goede bobines
- etc. etc.
wordt vervolgd
Ik heb al heel erg lang een CB350f, in "originele" staat, met een paar twists (466 big bore, bredere voorvelg, custom zadel, etc).
Met het op de weg houden van die CB heb ik in de loop van tijd heel wat onderdelen verzameld, o.a. door 2x een cb400/4 te demonteren. Die kocht je dik 10 jaar geleden nog voor oud-ijzer geld. Veel van de onderdelen die dat opleverde heb ik overigens verkocht in de loop der tijd, en beide frames en kentekens heb ik gesloopt.
Dit nieuwe project is gestoeld op het idee om zoveel mogelijk van mijn voorraadje CB onderdelen te gebruiken om weer een rijdend geheel te maken.
Maar, ik heb dus al een "originele" CB350f. Deze wordt dat zeker niet.
Een frame had ik niet meer, dus daar begon het mee. Ik heb er één gevonden inclusief oorspronkelijk (blauw) NL kenteken.
Ik heb nog wel:
- een blok, maar met werk
- een achterbrug
- een 400 kabelboom
- een complete achternaaf met trommel en rempedaal
- assen, bouten, moeren, elektrische componenten.
- linker voetsteun incl. schakelpedaal
- originele velgranden (1.60x18 en 1.85x18)
Ik heb niet:
- de hele voorkant (vork, kroonplaat, wiel, naaf, remmen etc.)
- tank / zadel
- rechter voetsteun (wel één van een 400, maar die zit wat verder naar achter)
- uitlaten
- goede bobines
- etc. etc.
wordt vervolgd