Honda CB350K0 -> CYB350 poging

Kroonplaat ontdaan van oude verf
[Imgatt]
full
 
Passen en meten.

Nog steeds op zoek naar 66mm zuigers.
Iemand toevallig een gpz750 zx750 zuiger liggen om mee te gaan meten. Mag versleten zijn.
 
Er stonden laatst nog wat CYB350 onderdelen op Ebay voor een klein fortuin. Maar zelfs met veel geld is het bijna onmogelijk alles te krijgen.
Ondertussen heb ik zelf een extra set clipons en bediening binnen (zonder hendel, boutjes etc. maar toch)
 
Hallo BackFire ben net nieuw op deze site en heb een afgebroken Raceproject staan. CB350/250. Vele onderdelen 2 of drie blokken,frame,vork,achterbrug. Nieuwe racenokkenas, Cilinder met 66 mm zuigers Kawa 750 alles nieuw verder heel veel documentatie boeken met foto's en manuals verder nog twee pakkingset's . Ook was ik begonnen aan een droge koppeling. Race uitlaten, stepjes. Enz enz. De nokkenashouders zijn omgebouwd naar naaldlagers.. i.v.m leeftijd en nog te veel projecten moet afscheid nemen van dit Hondaproject. Belangstelling ?? Groet Hermke.
 
Het plan was om alles bij elkaar te zoeken om het op Marktplaats te zetten of mee te nemen naar Mannheim. Ik ga aan het werk om alle delen bij elkaar te zetten het staat me niet in de weg en heb ook geen haast ik hoor het wel.
 
Mocht BackFire geen interesse hebben en je nog originele honda race onderdelen over hebben heb ik wellicht nog wel interesse.
 
Als ik het verkoop dan alles in een keer. Ik wil opruimen he !! Wat bedoel je met originele race onderdelen die bestaan niet volgens mij.. ??
 
P.S. Weet iemand op dit forum hoe ik foto's kan plaatsen. Ben niet zo'n kompjoeterist !!!!
 
als je een reactie wil toevoegen staat net boven wat je typt ongeveer halverwege een logo van bergen met een zonnetje in een rechthoekje, die moet je hebben. op klikken en dan kan je fotos invoegen
 
Je kunt ook gewoon op Voeg bestand toe klikken, dat staat in het groen onderaan in het reageerveld. Dan opent het download bestand van je PC, en kun je iedere keer een nieuwe foto toevoegen, meerdere per bericht. En kun je kiezen voor een miniatuur, of volledig. Ben wel benieuwd naar je foto's!
 
Als ik het verkoop dan alles in een keer. Ik wil opruimen he !! Wat bedoel je met originele race onderdelen die bestaan niet volgens mij.. ??
Zonder het topic teveel te willen vervuilen maar van meerdere types heeft honda een kit met race onderdelen, net zoals er gentleman racers te koop waren zoals de CR110 / CR93 / CYB77 / CYB350 etc.
 
Oh dan ben ik niet helemaal bij het Project ligt ook al enkele jaren. Deze staat of stond in Hockenheim Museum is een originele machine..
foto,s 2011 van alles wat 272.JPG
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto Hermke, ik begrijp dat je alles in 1 keer wil verkopen, misschien wel fijn om te laten weten wat dat allemaal is Hermke.

Er zijn inderdaad orinele Honda Race onderdelen geleverd voor de CB350 om er een CYB350 van te kunnen bouwen. Van zuigers, kleppen tot kuipdelen en spatbord. Maar daar zullen er niet veel meer van zijn. Van Napoleon mooi naslag werk gekregen waarin deze staan.

Groeten Ron
 
Terug
Bovenaan Onderaan