Honda CB450s €200 Klusobject

Status
Niet open voor verdere reacties.

chemicalcoil

Die hard MF'er
6 apr 2006
512
0
Provincie Groningen
Ik verkoop deze te beklussen cb450s.

De motor heb ik via inruil verkregen. De motor heeft een jaar buiten gestaan. De motor was rijdend weggezet, maar toen ik met de motor bezig ben geweest ontdekte ik een hele grote tik in het motorblok. Iets met lagers gokte ik op. De motor staat nu een dik jaar in de schuur, maar ik kom er gewoon niet meer aan toe om er mee bezig te gaan.
Daarom heb ik er een ander motorblok in gezet. Eveneens van een cb450s. Het oude blok krijg je erbij.
Ik heb de motor weer in elkaar gezet, maar klaar is het nog niet. Er zijn een aantal dingetjes die gefixed moeten worden, met als hoofdzaak de carb's afstellen. Bij weinig toeren loopt de motor op 1 cilinder, boven de +- 3000 toeren wel op 2 cilinders.


punten:
- carb's afstellen
- remmerij afstellen (remt wel nu, maar er zit lucht in de leiding)
- voorvork keering vervangen (heb nieuwe gekocht, die krijg je erbij)
- bandjes zou ik niet meer vertrouwen naar zolang buiten stil gestaan te hebben.
- Uiterlijk is de motor niet heel mooi. Bij demontage is de tank helaas uit m'n handen gevallen, vandaar de deuk in de tank. Voor de rest heeft het een goede wax beurt nodig en zouden sommige dingen (achtervering bv.) een likje verf kunnen gebruiken voor de esthetische waarde.
-etc

- motor is uit 1988
- op de teller staat 11.000 km, erbij werd verteld dat het tussen de 40.000 / 50.000 zou moeten zijn.

Kortom een hobby motor voor de no-budget beginner, pekelrijder , onderelenzoeker oid.

vaste prijs €200

Te bezichtigen in Ter Apel



foto's komen eraan

full


full


full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Hey Jarno,
verkoopt u de originele uitlaat met bochten van de gsxr 750 van de suzuki
ik heb er namelijk 1 en heb alleen nog de de bochten nodig om hem origineel te zetten
kunt u me zeggen van waar u precies bent aub
reageren kan op email adres
eddy.lormans1@telenet.be
oja hoeveel eurie's :)
mvg Eddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan