Honda CB450SC Nighthawk 1983

Status
Niet open voor verdere reacties.

Speed2Win

RTFM
20 mrt 2020
6.926
3.530
Zandkruuersgat
Goed onderhouden Honda CB450SC Nighthawk. Grijze import, eerste afgifte 1989, bouwjaar 1983 geregistreerd dus overgangsregeling v.w.b. houderschapsbelasting (1/4 belasting indien dec,jan,feb in stalling) . KM stand is in mijlen, 59.800. Was origineel donkerblauw metallic, nu zwart metallic met 2K coating. Caferacer look (M-stuur, kuipje, checkered flag streep). Gereedschapstasje in bergvakje. Pas nieuwe achterband. Extra: Velgen (+redelijke achterband incl. extra remmen), 2 kappen in originele donkerblauwe kleur, toerenteller, klepdekselpakking, wat klein spul en een werkplaatshandboek op A4. Probleemloze motor!
Geschikt voor A2 rijbewijs (33kW).

Vanwege weinig reactie ben ik van plan de motor enigzins om te bouwen met extra aangekochte en aan te kopen artikelen zoals een smaller zadel, ander achterspatbordje, LED richtingaanwijzers, clip-ons etc. etc. Motor blijft wel in naar origineel zoals op onderstaande foto's terug te bouwen staat.
 
Laatst bewerkt:
Gelijk maar even wat plaatjes bij het verhaal:

0008EE14-EE8C-4A52-B2EE-CE52553322C6.jpeg
EAE28AE6-99E7-49E9-BBBB-413344C9B3B3.jpeg
 
Als ik het goed begrijp is er dus 59643 MIJL mee gereden? ik ben geïnteresseerd maar ik vind die km/mijlen stand een beetje spannend. Heb je eventueel een filmpje met draaiende motor? en waar is de motor te bekijken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan