Honda CB500 1997 25kw! - €2200

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begint het bij de rest ook zo te kriebelen? *D

Het zonnetje komt wat vaker kijken en de temparatuur gaat weer wat omhoog :)
 
Dank je!
Hij is héél simpel over te zetten naar gewoon normaal?

Is dat hetgene dat mensen tegenhoud?
 
Wat weerhoud mensen om deze motor te kopen? Daar ben ik nieuwsgierig naar... :?

Is het de prijs? Staat? 25kW? Km aantal? Model zelf?


Gewoon nieuwsgierig :P
 
keb zelf een cb500 uit 98 gehad, en nu spijt dat ik m heb weggedaan.

als je met de prijs kan zakken, kunnen we wel praten.. ik vind je vraagprijs echt te hoog...

laat maar weten wat je wil en kan doen..

groetjes paulien
 
Hoi Paulien,

Wat vind jij dan een redelijk bedrag voor deze motor? We kunnen best onderhandelen.
Je hebt persoonlijke berichten volgens mij niet aanstaan, je kan me ook altijd mailen.


Groetjes,
Erwin
 
Als je wil en tijd hebt mag je morgen komen kijken?

Ik lees echter tot morgen 12:30 mijn mail niet meer waarschijnlijk.. Je kan me mobiel ook bereiken: 06-50595984 maar ben vanavond door veel herrie omringt, wellicht dat smssen daarom gemakkelijker is.


Ik hoor het wel,
Erwin
 
Ok ik heb nog 2 anderen op het lijste staan waar ik morgen naar ga kijken. Als dat niets word laat ik je wat weten.
 
Motor verkocht.. met gemengde gevoelens *snik* ;)


Mag een slotje op! :)


Stephanie/Tetta.. Heel veel plezier en veilige kilometers met deze motor *D
Denk wel dat dat moet lukken:)


Erwin
 
*O* Je mag er als het aan mij ligt nog een nachtje naar kijken. Als het aan mijn chauffeurs ligt misschien nog wel langer maar daar ga ik een stokje voor steken :P
 
Ach ik hoor het wel *D

Heb helaas zelf ook een drukke week voor de boeg :(
Maar dat regelen we wel!
 
Ja zat toenstraks mijn topic nog eens door te bladeren en toen zag ik het inderdaad... jij bent dezelfde :+

Zie jij die motor op mijn afbeelding? Die is zo goed als van jou :/ Freaky haha.

Snap zelf ook niet dat hij niet eerder verkocht is, wellicht omdat het 25kW is en mede door het weer buiten.

Aan de prijs zal het niet liggen, dat geloof ik zeer zeker niet. Op MP en dit forum staan veel andere motoren die ouder zijn en/of véél meer km's gehad hebben, én duurder zijn? :?
 
Ja zat toenstraks mijn topic nog eens door te bladeren en toen zag ik het inderdaad... jij bent dezelfde :+

Zie jij die motor op mijn afbeelding? Die is zo goed als van jou :/ Freaky haha.

Snap zelf ook niet dat hij niet eerder verkocht is, wellicht omdat het 25kW is en mede door het weer buiten.

Aan de prijs zal het niet liggen, dat geloof ik zeer zeker niet. Op MP en dit forum staan veel andere motoren die ouder zijn en/of véél meer km's gehad hebben, én duurder zijn? :?

Hij is nu 1/18 van mij, dus das de tankdop ofzo? :+ Alhoewel..... ik heb de papieren }) Mja zonder motor en sleutels kom ik daar niet ver mee hè :')
Ja ik heb nooit echt ernaar gekeken omdat hij niet zwart was, maar dat het een mooi ding was dat zij ik in mijn post op de eerste pagina ook al :P Kleur is wel even wennen maar hoe langer ik ernaar kijk hoe mooier ik het vind worden.

Maar hoe bedoel je ik ben dezelfde wat?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan