Honda CB500 1997 25kw! - €2200

Status
Niet open voor verdere reacties.

ErwinB

Die hard MF'er
24 mei 2007
448
63
Sint-Oedenrode
Facebook
Instagram
Dames en heren.. Ik ben nu net uit mijn 25kw periode en zet daarom hierbij mijn Honda CB500 uit '97 te koop met toch wel pijn in mijn hart ;(
Ik wil gewoon een ander, iets sportiever model.


Info:
De motor is van 11 augustus ’97 en ik ben de 2e eigenaar.

Heb hem in juli 2007 gekocht toen hij nog net geen 15.000km op de teller had staan.
Inmiddels staat deze op 24.000.

Mijn vraagprijs is €2200,- €2000,-

Dan krijg je een Honda van zeer goede kwaliteit, altijd netjes bijgehouden en hij heeft enkel wat gebruikerskrasjes.


  • Ik rijd nu zo een 400km rond met een gloednieuwe achterband, 2 weken terug erop gezet bij Huybers Motoren in Schijndel, dit kostte 145 euro, de bon is aanwezig.
  • Half maart is er een nieuwe set tandwielen en ketting op gezet á 160 euro, bon is ook aanwezig.
  • Juli 2008 is er een nieuwe koppelingskabel op gezet á 45 euro, bon is aanwezig.
  • November 2008 is de motor volledig nagekeken, hij heeft een grote beurt gehad waarbij alle filters en vloeistoffen zijn vervangen, nieuwe remblokken, opnieuw getimed carburateurs gesynchroniseerd en nieuwe bougies. Kostte ook 150 euro, géén bon aanwezig. (Bij bevriende motor monteur gedaan die zelf hoofdmonteur is bij een motorzaak in de buurt)
  • Vorige week rechterspiegel vervangen na defect stelijzer, kosten 25 euro, bon is aanwezig


Dus in mijn ogen is het geen verkeerde prijs voor deze motor.


De motor is 25kw door 2 speciaal daarvoor gemaakte koppelingen die hem afknijpen zodat de cylinders minder lucht krijgen dan nodig is.. de originele zijn gewoon aanwezig en krijg je erbij. Ook op kenteken is hij gewoon 25kw.



Foto van de motor in kwestie:
HondaCB500.jpg


Dit is niet de meest recente maar ik zal vanavond nieuwe foto's maken.



Hopelijk hebben jullie hierbij een goed beeld en hebben jullie genoeg info.

Bij vragen hoor ik het wel!

Groeten,
Erwin
 
Laatst bewerkt:
Dit is een hele nette cb, heb bij deze motor de 25kw set gemonteerd.

Ik ben nl de bevriende motor monteur ;)

Succes met de verkoop!
 
Hier wat extra foto's:

Ik heb het druk te laatste tijd.. heb van de week nog na de regen gereden en sindsdien niet meer gepoetst... doe ik morgen of zaterdag en dan volgen er nieuwe foto's.. ook in het daglicht gemaakt waar hij er veel mooier op staat!

1.jpg


2.jpg


3.jpg


4.jpg


5.jpg


6.jpg



Bij vragen, opmerkingen of wat dan ook.. mailen kan ook!

Erwin
 
Laatst bewerkt:
Dank je!

Hij is inmiddels weer gepoetst dus ziet er weer uit als nieuw *D

Maar 1500 vind ik écht te weinig!
Daar moet minimaal 500 bij, dan praten we verder ;)
 
Ik zal binnekort eens spaarvarken informeren om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik woon zelf in Rooi dus een keer kijken zal geen probleem zijn :)


Edit: Kromme zin.
 
Laatst bewerkt:
Hier nieuwe foto's, gemaakt in het daglicht:

7.jpg


8.jpg


9.jpg

7.jpg


10.jpg


11.jpg


12.jpg


13.jpg


14.jpg

15.jpg


16.jpg



De motor heeft altijd binnen gestaan, zelfs waar de verwarming bijna altijd aan was :o
Ik heb ook nog nooit een sleutelbos gebruikt waardoor het gebied rond het sleutelgat nooit beschadigd is, enkel de losse Honda sleutel.

Beide originele sleutels nog gewoon aanwezig.

Mocht je iets meer willen weten, gewoon vragen *D
 
Staat ie nog steeds te koop?! Ligt vast aan de tijd van het jaar....

Ziet er goed uit, helaas 25kW
 
Ja hij staat nog stééds te koop.. amper reactie gek genoeg..

En dat voor deze motor.. hij is nog in perfecte staat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan