Honda CB500 ombouw streetfigter onderdelen gezocht

21shifty12

MF'er
9 jul 2006
195
0
Lienden
Ik ben opzoek naar streetfighteronderdelen voor op mijn Honda CB500. de onderdelen die ik zoek zijn:
- Tailunit
- Stuurkuip (koplamp)
- onderkuipje (racekuipje)

Wie kan me helpen?

ps. wie kan me trouwens vertellen welke achterkant deze cb500 gebruikt heeft (Welk type motor). zie attachment

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/388183/2667e5661500df52b419fe6391e25fcc (CB500-tail.JPG)​
 
heb wel een complete achterkant van een 92-er fireblade voor je, dus incl. sub-frame en alles. Mail maar ff als je interesse hebt. Adres staat in mijn profiel. Heb event. ook nog een klein licht beschadigd stuurkuipje van een peugeot buxy (oid) scooter. Die mag je voor weinig hebben.
 
Dingen die je opnoemd kan je eigenlijk overal wel halen. Het is maar net wat je zelf mooi vind, en wat je budget is...

Ik heb op mijn cb de voorvork vervangen door 1 van een cbr. Deze heeft 2schijfremmen en remt dus stukken beter!
Onderkuipje komt van een gs af, flink plamuren en schuren en passend maken.
Achterkant heb ik zelf blokjes voor gemaakt. Die staat nu dus ook een suk hoger.

Hier een erg lage kwaliteits foto:
ophoging2bs.jpg
 
Ziet er goed uit dioe cb500 van je.. toch ben ik van plan om of de achter kap te verneuken (opleuken met polyster maar) hub de slijptol erin zodat er wat ruimte komt tussen het wil en de kap want vindt de achter kap echt te lomp (dik en lang)

Hij ligt nu al aardig uit elkaar, maar ben nog aan het twijfelen over de kleur en stuurkuipje... die dingen zijn ook niet makkelijk zelf te maken zat te denken aan gewoon een schedel te kopen van plastic (weet je wel uit het biologie lokaal :P ) en hioer dan lampen in te bouwen. ik kijk wel de prijzen zijn iig niet bepaald laag :S

thnx guys

iemand nog stuurjuipje?
 
Terug
Bovenaan Onderaan