Honda CB500 te koop of te ruil tegen Italiaan..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor je bod Flinkie, echter vind ik ook dat bedrag te weinig. Motor staat niet in de weg en het weer is nog niet dermate zonnig dat ik die Italiaan nodig heb... :-)
 
waar naar ben je opzoek dan specifiek?
een ss ?

Heb wel een gsxf 600 uit 92 maar daar maak ik je wss nie blij mee.
Want ben zelf opzoek naar iets wat minder sportief zit iets met gebroken polsen end,
 
Een ss zou kunnen ja, liefst een 900 in dat geval. Moto Guzzi (liefst olditmer) vind ik ook interessant. gsxf is in ieder geval niet waar ik op dit moment naar op zoek ben. Mocht je echter interesse hebben in de CB hoor ik het wel!
 
Mooie motor Nils maar ik zoek eerder iets sportievers als een Le Mans of caféracert. Succes met de verkoop!
 
Heb momenteel ook nog steeds een cb500 en een verbruik van 1:26 is momenteel mijn gemiddelde en dus ook een zeer interessante motor voor de veelrijder.
 
Ik heb wel interesse in een ruil (Monster 1000). Stuur me anders een PB'tje voor wat details.

Prachtige Monster maar flink boven budget helaas... Succes met de verkoop!

@ PH_F4: Inderdaad zeer zuinig hoewel ik nooit verder ben gekomen dan 1 op 23 :P
 
Het is mij pas opgevallen de laatste drie maanden. Daarvoor eigenlijk nooit echt naar gekeken.
 
Prijsverlaging: voor € 1800,- kun je nog een hele zomer rijden met één tank benzine want je leest hoe zuinig de CB500 is.... ;-)
 
Opnieuw onder de aandacht. Vorig jaar ook een tijd te koop aangeboden maar uiteindelijk gehouden. Nu de zon weer gaat schijnen toch op zoek naar iets meer fun voor die enkele keren dat ik per jaar de straat op ga... Daarom bij deze;

<< voor meer foto's naar 1e pagina aub >>

Het betreft een;

Honda CB500 uit 1997, km.stand: 30.650 Gaat weg aangezien ik geen woon-werk ga rijden en voor die paar keer per jaar een motor zoek met meer fun! Ruilen is dan ook mogelijk.

De motor is goed onderhouden; Bij een kilometerstand van 28.250 het volgende onderhoud uitgevoerd;

Grote beurt waarbij de o.a. de oliën zijn vervangen (motorolie + nieuw filter), remolie (voor en achter). Tevens zijn de kleppen gesteld, diverse smeerpunten onder handen genomen, koelwater ververst, nieuw luchtfilter en nieuwe bougies geplaatst. Ten slotte zijn de carburateurs gesteld en is de ketting goed doorgesmeerd dus hij kan er weer een hele tijd tegen.

Bij een km.stand van 30.250 is nog een winterbeurt uitgevoerd waarbij o.a. voorste remblokken zijn vervangen evenals de voorvorkkeringen.

Verbruik van 1 op 20!! Type heeft zowel voor als achter remschijven, de remklauwen hierbij zijn goudkleurig en van Brembo.

De motor wordt verkocht inclusief valbeugels en windscherm. Ook de originele knipperlichten zijn erbij. De motor heeft geen schade en heeft zowel bij de vorige eigenaresse als bij mij in een verwarmde garage gestaan.

De prijs staat min of meer vast op een bedrag van € 1700,- Eventueel inruil van een Italiaan (Moto Guzzi, Ducati of RSV Mille of oldtimer) is bespreekbaar of iets met meer fun!

Groet Pieter
full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan