Honda CB500f K2

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbcafe

MF'er
8 apr 2006
57
0
Zutphen
VERKOCHT!! *O*

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/393581/cbf209074b38ddd9e4bf0cf3eaefe588 (k2_1.JPG)​
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nog midden in het sentiment ook al is de jeugd er inmiddels af. De prijs is bespreekbaar, het ligt eraan of je de onderdelen erbij wil of niet. Zonder extra onderdelen is de absolute bodemprijs 1500 euro en de eerste stap op weg naar een 750K0/1/2… of Norton Commando… of....
 
Hey Cbcafé,

Als ie er na 25 augustus nog staat neem ik WSL contact met je op. Eerder kan het jammer genoeg niet...
 
@Don Walter, ben zelf na de 28ste weer terug van vakantie, de belangstelling is tot nu toe gering dus hij zal er nog wel zijn...

@bigmike, geen idee of die carbs nog goed zijn, ik heb er nooit mee gereden, het ziet er netjes uit dus schoonmaken en :] Ik verkoop pas losse onderdelen als de motor weg is...
 
zie je een ruil niet zitten met een cb750 f1 caferacer lat maar eens iets weten
full
 
@Don Walter, ben zelf na de 28ste weer terug van vakantie, de belangstelling is tot nu toe gering dus hij zal er nog wel zijn...

@bigmike, geen idee of die carbs nog goed zijn, ik heb er nooit mee gereden, het ziet er netjes uit dus schoonmaken en :] Ik verkoop pas losse onderdelen als de motor weg is...

ok man w8 ik af :d
 
@marioharleyson, bedankt voor de fotoreportage, leuke fiets! Ik heb echter al een caferacer, nou ja in opbouw dan :Y Dus helaas een ruil zit er niet in.
 
Net weer terug van vakantie vandaar de late reactie. Meer foto's heb ik nog niet, zal ze binnenkort maken en ze je mailen.
 
Door omstandigheden nog niet aan toe gekomen om foto's te nemen, de motor is wel nog steeds te koop...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan