Honda CB550 caferacer minimale bedrading/kabelboom

GuusKoppelman

Rookie
23 dec 2020
1
0
Dag allemaal,

Een aantal maanden geleden ben ik gestart met het bouwen van een caferacer. Na veel mechanisch werk begint over een aantal weken/maanden het elektrische gedeelte.
Echter heb ik hier minimale kennis van en ben niet overtuigd van mezelf om de kabelboom met bij behorende onderdelen tot een werkend geheel te maken.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die kennis van zaken heeft en mij wil helpen bij het aansluiten van het elektrisch circuit. (uiteraard tegen betaling).
Ik ben woonachtig in het Twentse Haaksbergen. Eventueel kan ik ook met de motor bij jou komen.

Als je je geroepen voelt mag je een privé bericht sturen :).

Groet Guus
 
Ik zelf zit te ver uit je beurt maar zet voor je eigen en voor diegene die het wil gaan doen op papier wat je precies onder minimale bedrading verstaat .
Ik zelf ga voor een cafe racer van uit dat dit alleen een koplamp en achterlicht is met daarnaast de ontsteking en dynamo plus de accu.
Voor de rest niets oke startmotor dan ook nog
Op zicht niet veel draden
 
simple_wiring_diagram.jpg
 
Als het inderdaad enkele maanden gaat duren denk ik dat ze bij mij in goede handen is. Ik heb hier thuis ook zelf de speakers aangesloten...


Je mag ter zijner tijd met je project hierheen komen en dan wil ik er een dag voor reserveren, kos je niks en je hebt daarna een minimalistische nette duurzame draadboom.
Het handigste is bij mij, ik heb alles in huis en precies één ding dat je echt nodig hebt wordt vergeten mee te nemen
 
Dag allemaal,

Een aantal maanden geleden ben ik gestart met het bouwen van een caferacer. Na veel mechanisch werk begint over een aantal weken/maanden het elektrische gedeelte.
Echter heb ik hier minimale kennis van en ben niet overtuigd van mezelf om de kabelboom met bij behorende onderdelen tot een werkend geheel te maken.
Daarom ben ik op zoek naar iemand die kennis van zaken heeft en mij wil helpen bij het aansluiten van het elektrisch circuit. (uiteraard tegen betaling).
Ik ben woonachtig in het Twentse Haaksbergen. Eventueel kan ik ook met de motor bij jou komen.

Als je je geroepen voelt mag je een privé bericht sturen :).

Groet Guus
Ik wil anders ook wel komen helpen, woon in de buurt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan