Honda CB600 Hornet met schade (25kw op kenteken)

maartezzz

Die hard MF'er
16 mrt 2005
309
1
delft
Hierbij zet ik mijn lieve CB 600 hornet te koop omdat ik toe ben aan wat anders en geen zin meer heb om er geld in te steken om hem weer helemaal ok te maken. ben er 2 keer mee op me bek gegaan daardoor heeft de motor val/schuifschade aan beide kanten (zie foto's). Hij rijdt wel goed, ik rij er nog steeds elke dag met veel plezier op, misschien dat iemand dit beestje nieuw leven in kan blazen als streetfighter project of als pekel/stuntfiets gebruiken ofzoiets. je kan hem natuurlijk ook opknappen, onderdelen zijn niet zo gek duur vergeleken met andere motoren.

Gegevens:
bj 98, 99 op kenteken, 25kw op kenteken (motor kan met of zonder origineel honda 25kw kitje geleverd worden en geen gezeik met uitdraai)
76000km gelopen
BOS carbon oval (mooi geluid!) standaard demper aanwezig
led knippers
staalomvlochten remleidingen
achterspatbord ingekort
maand geleden beurtje gehad (remblokken v+a, remvloeistof, bougies, olie+filter)
banden aan vervanging toe, ketting zit er ook aan te komen (als ie niet snel verkocht word vervang ik ze zelf)
spanningsverdeler vorig jaar vv (bekend probleem bij dit type)
verder nog nooit problemen mee gehad, start altijd
schade: deukjes in tank, tellerhuis geschaafd, kont geschaafd, carterdeksel en deksel aan andere kant geschaafd, krasje op uitlaat) Zie foto's
geen originele radiator maar koperen radiator op maat gemaakt
nieuw voorspatbord krijg je erbij
standaard demper zit erbij

Hoogste bod tot nu toe 1700 euro, ik ben van plan om hem in ieder geval tot het einde van de week op mf en marktplaats te laten staan en dan een afspraak maken voor kijken+proefrit enzo, tenzij ik een heel goed bod krijg

voor meer foto's van motor en/of schade zie website, voor vragen mailen aub

Website: http://www.putfile.com/mijnhornet (www.putfile.com/mijnhornet)

maartenvdveen@wanadoo.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik bied 1100 euro
full
 
ik heb m gisteravond laat op marktplaats gezet en net op MF, op marktplaats heeft iemand ook 1100 geboden, dus ik wacht nog even en kijk of er nog meer mensen bieden
 
1200 euro

Kan het zo neerleggen..mist geen ernstigere dingen aan de motor mankeren..
en mischien bij een hoger bod van iemand anders kan ik ook nog
een beetje spelen met een bod afhankelijk van de staat van de bike.


Krijg de volgende melding via mail:

Delivery to the following recipients failed.

heb hem nu via MP verstuurd ;)
 
Laatst bewerkt:
volgens mij is alles nog recht aan de motor behalve het stuur die is een beetje krom maarja superbikestuurtje kost ook niks, ik moet toegeven dat ik dit niet door een motorzaak heb laten bevestigen maar als ik rij en mn handen loslaat blijft ie gewoon netjes rechtdoor rijden en t stuur gaat ook niet heen en weer ofzo ik heb nooit geen problemen gehad hij rijdt lekker ik gebruik m nog steeds.

het hoogste bod is nu 1300 euro en vanavond nog komen kijken zit er niet in mensen tenzij ik een heel goed bod krijg wil ik nog even kijken of er nog meer mensen bieden
 
Vind dat bieden zonder dat je zo'n ding gezien heb altijd zo'n onzin .... zeker op een schade motor ...
 
Vind dat bieden zonder dat je zo'n ding gezien heb altijd zo'n onzin .... zeker op een schade motor ...

ik heb goede foto's geprobeerd te maken en als er iemand komt kijken en proefrijden en het valt tegen kan je altijd nog van de koop afzien daar doe ik niet moeilijk over, net zoals bij een normale fiets, ik zie het verschil niet. je mag m van mij ook langs een motorzaak brengen om m te laten keuren ofzo.
 
ik heb goede foto's geprobeerd te maken en als er iemand komt kijken en proefrijden en het valt tegen kan je altijd nog van de koop afzien daar doe ik niet moeilijk over, net zoals bij een normale fiets, ik zie het verschil niet. je mag m van mij ook langs een motorzaak brengen om m te laten keuren ofzo.

Voor 1250 a 1300 wil ik komen kijken..maar weet
nie zeker of ik hem dan koop..ligt eraan hoe
goed ie is. (er zijn immers meer leuke schade-aanbiedingen)
Hij heeft iig bij het balhoofd een tik gehad..
en kan zijn dat dit gevolgens heeft kan ook van nie..
 
Wanneer stoppen de biedingen?
Weet mischien wel iemand, maar dan moet er niet nog een maand overgaan voordat het bieden stopt ;)
 
Wanneer stoppen de biedingen?
Weet mischien wel iemand, maar dan moet er niet nog een maand overgaan voordat het bieden stopt ;)

Ik stop met bieden..en wil hem eerst zien..
het is altijd mogelijk dat je teveel bied
zonder hem gezien te hebben.
De prijs die ik zeg is een mogelijkheid als
die Hornet echt zo is zoals hij zegt.
Gaat ie uiteindelijk veel meer kosten dan
of minder of helemaal nie :N

Is ie zo goed als dat ie zegt dan zit deze prijs
er mogelijk wel in als hij hem voor dat geld weg doet.
 
ik ben van plan om m in ieder geval nog tot t einde van de week te laten staan (tenzij ik een heel goed bod krijg), heb al aardig wat reacties gekregen, en kijk dan wat de hoogste bieder is en maak daar een afspraak mee, misschien dat ik zaterdag zelf wel ff langs een motorzaak rij om een rapportje te laten maken
 
Laatst bewerkt:
misschien dat ik zaterdag zelf wel ff langs een motorzaak rij om een rapportje te laten maken

Kost ook weer geld..en de motor wordt er niets meer waard van ;)

Ik hoor het allemaal wel :)

Iig trusstuhh..ik moet er vanacht weer uit :z :Z :W

Je kan ook een forse prijs vragen
en mensen laten afdingen overigens ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan