Honda CB600F Hornet 2005 brandlucht

kaasbroodje

Rookie
22 mrt 2009
21
0
Als ik een stukje heb gereden met me motor en ik hem daarna in de garage zet ruik ik een brandlucht ik heb zelf het idee dat het in de buurt van me uitlaat vandaan komt.

Ik heb dit sinds ik na de winter weer ben gaan rijden voor de winter had ik het nog niet, ik merk geen vermogen verlies of iets dergelijks
 
Als ik een stukje heb gereden met me motor en ik hem daarna in de garage zet ruik ik een brandlucht ik heb zelf het idee dat het in de buurt van me uitlaat vandaan komt.

Ik heb dit sinds ik na de winter weer ben gaan rijden voor de winter had ik het nog niet, ik merk geen vermogen verlies of iets dergelijks


hangt er niks aan je uitlaat, een stuk gesmolten plastic ofzo of een keer met je laars tegen de uitlaat aan gekomen?
 
Als ik een stukje heb gereden met me motor en ik hem daarna in de garage zet ruik ik een brandlucht ik heb zelf het idee dat het in de buurt van me uitlaat vandaan komt.

Ik heb dit sinds ik na de winter weer ben gaan rijden voor de winter had ik het nog niet, ik merk geen vermogen verlies of iets dergelijks
Kijk ook eens naar de stekker van je spanningsregelaar.
 
Beetje onduidelijke omschrijving voor een zinnig antwoord.
Brandlucht heb je in vele soorten, afhankelijk van wat er aan het verbranden/verschroeien is.
Die van mij heeft ook af en toe een vreemde lucht maar vooral als het nat is buiten, dit is ook geen brandlucht maar wel een geur die voor sommige mensen wellicht wel als brandlucht opgemerkt wordt.
Zo heeft olie een typsche geur die de meeste wel kennen en bij een lekke koppakking waarbij er koelvloeistof in de cilinders komt en dus verbrand dan heb je een zoete geur en het plastic van de verbrande connector (veelvoorkomend bij de SR) is weer een heel andere geur maar voor de meesten wel te herkennen als plastic wat verbrand.
 
Terug
Bovenaan Onderaan