Poekman
Die hard MF'er
Mooie, nette, "zware" beginnersmotor of de ideale toermotor voor erbij! Heerlijk CBR600 blok wat ietsjes is terug geknepen. Rijdt zeer vertrouwd en je rijdt er zo mee weg. Inmiddels is de km-stand 22953. Na 9 jaar trouwe dienst heb ik een zwaardere motor aangeschaft en ik ben simpelweg te lang voor dit type motor.
Inclusief leuke opties, zoals:
- In maart 2015, bij 19605 km, heeft hij een grote beurt gehad bij een motorzaak waarbij hij in zijn geheel is nagekeken en alle vloeistoffen vervangen zijn. Tevens is er toen een nieuwe voorband opgegaan en een nieuwe kettingset. Factuur aanwezig.
Wat is de staat van de slijtageonderdelen:
Op een motor van 17 jaar oud zitten altijd wat gebruikssporen. Echter, deze waren voor mij niet hinderlijk en vallen niet op als je er mee rijdt.
Voorkant voorvork (één kant) is het aluminium wat gecorrodeerd.
Inclusief:
Gewoon een eerlijke motor voor nog jaren rijplezier! Meer foto's op aanvraag. Prijs is onderhandelbaar. Beller is sneller. Proefrit mogelijk op afspraak.
Inclusief leuke opties, zoals:
- Een xenonkit 8000k van het merk Pilot geplaatst. Dit geeft een lichtblauwe lichtbundel waardoor je tot 3x beter zicht hebt in het donker.
- Een rear-hugger (achterspatbord) gemonteerd boven het achterwiel in de kleur van de motor.
- Angry Hornet tankpad
- RVS 304 gesneden beschermplaat inclusief Hornet-logo voor bescherming van de radiator (is NIET los te koop! de motor gaat compleet met alle toebehoren weg)
- Barracuda sportuitlaat met db-killer (zonder db-killer best een heerlijk geluidje )
- Koso mini3 op het stuur om laadspanning, buitentemperatuur en de tijd af te lezen
- Verbeterde spanningsregelaar met betere koeling en laadspanning van Carmo. Zwak punt van deze motor, dus nooit meer problemen! (augustus 2015, twv 110 euro, factuur aanwezig) Zie dit topic
- Gelaccu
- MF-sticker onder de kentekenplaat
- In maart 2015, bij 19605 km, heeft hij een grote beurt gehad bij een motorzaak waarbij hij in zijn geheel is nagekeken en alle vloeistoffen vervangen zijn. Tevens is er toen een nieuwe voorband opgegaan en een nieuwe kettingset. Factuur aanwezig.
Wat is de staat van de slijtageonderdelen:
- De achterband (Bridgestone BT-020) is uit 2010 en is ruim 7000km mee gereden. Kan nog wel wat kilometers mee gereden worden, maar voor het mooie eigenlijk aan vervanging toe.
- De voorband is er in 2015 nieuw opgegaan en ruim 3000km mee gereden.
- De kettingset is er ook nieuw opgegaan in 2015, ruim 3000km oud.
- De motor staat altijd binnen in een garage. Vorstvrij. Nooit mee in de pekel gereden.
Op een motor van 17 jaar oud zitten altijd wat gebruikssporen. Echter, deze waren voor mij niet hinderlijk en vallen niet op als je er mee rijdt.
Voorkant voorvork (één kant) is het aluminium wat gecorrodeerd.
Inclusief:
- 2 originele sleutels
- Originele ketting beschermkap
- Eventueel paddockstand om het achterwiel omhoog te zetten (makkelijk ketting schoonmaken/afstellen e.d.)
- Origineel koplampje
- Handleiding op papier
Gewoon een eerlijke motor voor nog jaren rijplezier! Meer foto's op aanvraag. Prijs is onderhandelbaar. Beller is sneller. Proefrit mogelijk op afspraak.
Bijlagen
-
$_86.jpg130,1 KB · Weergaven: 18
-
DSC_1541.JPG252,8 KB · Weergaven: 14
-
DSC_1550.JPG181,4 KB · Weergaven: 17
-
DSC_1535.JPG141,1 KB · Weergaven: 12
-
DSC_1527.JPG107,4 KB · Weergaven: 22
-
DSC_1535.JPG141,1 KB · Weergaven: 21
-
DSC_1536.JPG110,8 KB · Weergaven: 22
-
DSC_1538.JPG108,3 KB · Weergaven: 19
-
DSC_1546.JPG160,9 KB · Weergaven: 15
-
DSC_1549.JPG113,5 KB · Weergaven: 18
-
DSC_1548.JPG125 KB · Weergaven: 16
-
DSC_1537.JPG153,9 KB · Weergaven: 13
Laatst bewerkt: