Honda CB650F topic

Jarre

Die hard MF'er
25 jan 2015
381
1
ik vind er nergens eentje van terug dus open ik er zelf maar 1 :+

zijn hier nog mensen met een CB650F?
Zelf heb ik de tricolor met sportpack, dinsdag afhaling :]

cb650f-showroom-1-FS.jpg


EXAN%20-%20HONDA%20CB650F%20-%20X-BLACK%20EVO%20NERO%20(Me-L-Re).jpg


Motorbike-main.jpg


ben momenteel aan het kijken naar een andere uitlaatlijn. aangezien deze in 1 geheel is gaan we snel tegen de 1000euro aanzitten lijkt me :9
 
Laatst bewerkt:
Geen idee of de cb650f (net zoals zijn voorganger cb600f) nog te boeken staat als 'Hornet'? Zo ja ben je uiteraard van harte welkom in Hornet forum: Honda Hornet Forum Deel 21

Zo nee, dan ben je alsnog van harte welkom natuurlijk :P :]
:W
 
ik vind er nergens eentje van terug dus open ik er zelf maar 1 :+

zijn hier nog mensen met een CB650F?
Zelf heb ik de tricolor met sportpack, dinsdag afhaling :]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

ben momenteel aan het kijken naar een andere uitlaatlijn. aangezien deze in 1 geheel is gaan we snel tegen de 1000euro aanzitten lijkt me :9

Hallo kijk maar eens op ebay daar staan ze vanaf 600 euro ik heb trouwens ook een cb 650 f met radical pakket besteld.
Zodra hij binnen is zet ik wel een foto op het forum.

Mvg Frank :P
 
Heb ondertussen aan akrapovic eronder hangen :)
Koplamp is ook aangepast en zit nu een projector in.

Welke kleur heb je besteld?
 
Hallo Jarre de kleur is mat gun powder black/Candy iggy pop ( lol) rosé red.
Heb je er een goedgekeurde akra er onder hangen?
als het standaard geluid tegenvalt wil ik er ook een akra op bij Mill pajec valt de prijs wel mee maar waar heb jij je acra gekocht?

Groeten Frank
 
Laatst bewerkt:
Mooie kleur!! Dat zijn de nieuwe van 2016, toch?

Ik heb die met keuring ja. Gekocht in italie bij m4tuning voor 1050. Verzending met dpd incl.

Standaard is hij heeeel stil, kwestie van smaak natuurlijk.

Heb ook nog andere aanpssingen zoals
Gearindicator
Korte hendels
Korte kentekenhouder
Radiatorcover
Bodystyle kettingkast
Xenonprojector

Vind t een erg leuke motor, erg wendbaar voor ww verkeer
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is een nieuwe kleur ik kon ook een grijze kopen voor minder maar ben toch voor deze gegaan'
Hij doet me trouwens ook aan een van mijn vorige motoren denken nl:KTM duke 690[4]met racenokkenas,k&n en dna filter, akra en kvv en aangepaste mapping.
full
 
dan toch ook maar ff wat pixels van de mijne geupload:

1n5NUPN.jpg

rmJpeTH.jpg


gps mount, GI en tankring:
1jsuHnZ.jpg


omgebouwde koplamp:
WTt6kWk.jpg

otztgp7.jpg
 
vet mooie bike en kon je de akra makkelijk monteren ivm de radiator die in de weg lijkt te zitten?
 
de Akra was zeer makkelijk te plaatsen, alles past perfect.
Radiator gewoon laten zitten, 2 boutjes los zodat er wat meer beweging inzit en dan gewoon werken met een beweegbare kop op je schroevendraaier.

Eerst had ik de Ixil SX1 Xtreme besteld maar die kwaliteit was werkelijk om te huilen. lasnaden waren een ramp en de pasvorm was 1 groot schandaal
 
mooooooi!!! :)

ik zie inderdaad heel wat extra's, ik veronderstel dat die van het radical pakket zijn?
- kort ruitje
- belly pan
- wheelstriping
- seat cover
 
Inderdaad Jarre het radical pakket bestaat uit:
zadeltas
seat cover
onderkuip
wielstickerset
flyscreen
carbonlook achter en voorspatbord
tankdop cover die wat minder geslaagd is
 
5.7liter/100km, ww+flinke streep gas

hoezo aanpasbaar geluid??
 
Er zit een klep in de uitlaat die je via het meegeleverde kabeltje open of dichter kan zetten.
Google maar Danmoto international.
 
:Z Gisteren voor de 1000 km beurt geweest en heb ook een radiator guard uit China besteld ( ben benieuwd of dat geleverd wordt).
 
die guard is wel fijn, heb 1000km zonder gereden maar je zag duidelijk wat die paar km's al hadden aangericht.
het duurt dan wel +30 dagen eer het in huis is maar het is goedkoop :P
 
Ik las in de moto73 dat er dit jaar al 135 stuks van de Honda cb 650 f zijn verkocht in Nederland.
Het zou wel mooi zijn als er wat meer forumleden bijkomen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb momenteel rijles op de CB650F (35kw), telt dat ook? ;)

Vind het in ieder geval erg fijn rijden en ondanks dat die van mij 35kw begrenst is, is hij toch erg rap. Ik heb natuurlijk nog niet op veel verschillende motoren gereden (wel op een cb600f 25kw), maar deze rijd erg prettig! Alleen de langzame slalom lukte me er nauwelijks mee haha. Die ging dan weer wel easy peasy op de cb600f.

Vanaf 2aug begin ik met lessen voor me AVD, dan mag ik er weer op rijden *O*
 
De radiator guard is bezorgd en is binnen
full

2 weken geleverd uit china via ebay.
Hij koste mij 27 euro met gratis verzending en nu maar kijken of hij past.

Mvg Frank O-)
 
Deze kleurstelling is ook erg mooi. Heb alleen wel het gevoel dat Honda een beetje achterloopt met de verlichting achter (oogt wat gedateerd), de cockpit (oogt niet als iets uit 2016).

Verder wel een heel mooie motor die je heel erg weinig ziet in vergelijking tot de mt07 of er6n.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan