Williej
MF veteraan
- 24 jul 2013
- 1.843
- 218
Foto is te groot, zal hem eens verkleinen. Maar is gewoon de Tri color. Is absolute nieuwstaat!
Iets anders waar ik nog over zit te denken:
uitlaat demper, compleet nieuw uitlaat systeem of aanpassen fabrieks demper
Andere uitlaat, of compleet, zonder power commander, gaat dat? Zo ja welke, heb voorkeur voor een akra.
Wel het een en ander gelezen,maar verschillende antwoorden. Wil net een beetje meer geluid hebben...
Of is oldscool een paar gaten boren, of vergroten op strategische punten ook voldoende?
Pair valve verwijderen
Iemand hier ervaring mee? Garantie is toch al weg, kitjes zijn te koop voor 30,00 euro. Zo te zien een hoop werk, maar niet moeilijk of zo. Wat ik lees ,goede resultaten. Zeker in de lage toeren.
Andere nuttige aanpassingen of modificaties?
Zijn er nog andere modificaties, of veranderingen die het noemen waard zijn?
Alvast bedankt...
Kwa uitlaat is afhankelijk van je budget uiteraard! Ik zou voor een aankoop set gaan aangezien dat gewoon mooier staat en werkt is mijn ervaring.
Als je het mij vraagt is een powercommander een must met een andere uitlaat.
De pair mod ga ik deze winter ook nog even doen. Op voorgaande motoren heb ik dat ook gedaan en het helpt echt wel. Ik maak gebruik van een autotune module dus dan is de pair mod een must. Anders meet de autotune verkeerde waardes.
Overige tips: verstelbare veervoorspanners voor je voorvork. Radiator beschermer zodat deze mooi blijft. Vering aanpassingen zoals een hyperpro streetbox is zeker het geld waard. Led verlichting mooi blauw bij de rest van je koplamp daar zit namelijk wel led verlichting in. Andere tandwiel verhouding de 6e versnelling heeft amper nut standaard en je hebt niks geen dipjes en ja nog meer koppel! Overigens schaf dan wel een speedohealer aan zodat je teller nog klopt. Tja en als je dan nog geld over hebt een Quickshifter is echt de bom