Honda CB700 Nighthawk

Status
Niet open voor verdere reacties.
schop

Had ik al gezegt dat er met dit gebakkie nog redelijk sportief te rijden is.
Verleden jaar eens wedstrijdje gedaan met een 911 turbo, moest hem pas lossen boven de 150km/u
 
Rot trap :+
O ja kwam er van de week achter dat hij wat door de koppakking kleppendekselpakking zweet dus heb de prijs iets verlaagd.
 
Laatst bewerkt:
Koppaking?

Dat betekend schedel lichten, nokkenas lossen en ketting mogelijk splitten, dat is een pleuris werkie, maar neem aan dat je dat zelf voor die prijs laat doen?
 
Koppaking?

Dat betekend schedel lichten, nokkenas lossen en ketting mogelijk splitten, dat is een pleuris werkie, maar neem aan dat je dat zelf voor die prijs laat doen?
Nee is niet koppakking maar is kleppendekselpakking.
Zal dat eerdaags wel eens na kijken.
 
Heeej Succes met de verkoop! Ik rij zelf op de CB 650 Night Hawk. Super fietsen en niet stuk te krijgen! In 3,5 jaar heb ik em van de 43.000 naar de 82.000 km gereden (reis naar Spanje, Portugal etc. en afgelopen zomer van Portugal naar Zweden). Prachtspul.. en destijds ook 900 euries voor betaald *O* !! Nee, motorrijden hoeft niet duur te zijn :-). En wanneer je door de bergen rijdt met je tentje achterop, dan maakt het echt niet uit hoe die fiets eruit ziet :] !

Succes met de verkoop, wederom!

Michiel :W
 
Hoi Crawl,

Ik heb net mijn A gehaald en ik ben op zoek naar zo'n fiets (tour+cardan). Studeer ook nog dus ik heb niet zo veel te besteden. Wat houdt het concreet in dat het kleppendeksel zweet? Wat gaat dat kosten?

Waar kom je vandaan?

groeten

Wessel
(Utrecht)
 
Hoi Crawl,

Ik heb net mijn A gehaald en ik ben op zoek naar zo'n fiets (tour+cardan). Studeer ook nog dus ik heb niet zo veel te besteden. Wat houdt het concreet in dat het kleppendeksel zweet? Wat gaat dat kosten?

Waar kom je vandaan?

groeten

Wessel
(Utrecht)
Gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs. *O*
Zweten is opgelost dus dat kost niks meer.
Een klein beetje zweten is ook geen probleem staat alleen niet zo netjes.

Ik woon in Hoofddorp.
Maar als je serieus interesse heb kan ik wel een keer naar Uitrecht rijden, misschien dat we dan bij het AC restaurant aan de A2 kunnen afspreken.
 
Bedankt! :)

Maar ik moet nog even wachten. Moet nog het geld bij elkaar krijgen en ik zit ook nog aan een XJ900(ook van het forum)te denken, dus kan nog niks concreets afspreken.
Lastig hoor, zo'n motor uitzoeken!
 
kicking%20man.gif

Schop
 
wilde bijna bieden maar toen zag ik dat het 46650 mijl is, km was leuk geweest voor die prijs, of wilde je de prijs weer verlagen??
 
ik ga straks een biertje drinken, heb me motor verkocht voor 500 en denk dat ik morgenochtend nog 450 euro overheb, ik ben van de week toevallig in utrecht dus...
 
ik ga straks een biertje drinken, heb me motor verkocht voor 500 en denk dat ik morgenochtend nog 450 euro overheb, ik ben van de week toevallig in utrecht dus...
Ga niet naar de kroeg en voor €500,- is hij voor jou. :Y
Leuk dat je naar Utrecht gaat, ik ben net terug. *D
 
dan moet ik nog tanken, treinkaartje kopen en hoe veel kost overschrijven??
Oke ik haal wel een 6pack en ga thuis zitten.
 
Op jou risico dan,
Kan je me ff je nr mailen dan bel ik je orgen als je tijd heb om ff te komen kijken.
En heb je een touwtje, heb me enkel gebroken en loop op krukken maar is zo lastig remmen met krukken in je hand.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan