Honda CB750-Four Café-Racer

Doe er telkens een beetje aan want kan me dat allemaal niet in 1 keer veroorloven omdat ik net iets andere prioriteiten heb momenteel en het geld maar 1 keer kan uitgeven.


U ook al? :+
niet mijn smaak, maar ziet er toch wel leuk uit vind ik...
eens iets anders en elke bike zonder veranda errrond verdient mijn
respect :}
 
Ik vind dat je een hele mooi fiets hebt gebouwd, :} complimenten, daar zitten heel wat uurtje in denk ik. Ben benieuwd hoe ie er in het echt uitziet.
 
Hi,

Mooi ding (jaloers op dat blok !! :} :} ).
Gewoon aan klussen en verbouwen/houden zoals je hem zelf mooi vindt! Heb de afgelopen 3 weken zelf elke avond met een (pak) peuken en een (krat) fles bier achter mijn CB650C brik gezeten om erachter te komen wat er aan die kont mankeerde. Uiteindelijk het originele (!!) achterlicht 20 cm. hoger gezet op een NIET originele plek. Zonde roept de een (want niet origineel), mooi roep ik zelf (want ik vind dat mooier).

En je moet hier inderdaad tegen een geintje kunnen: de eerdere opmerking over een wat luchtigere achterkant deel ik, zou ik ook mooier vinden staan. Gewoon tralietjes in deze opbouw en konijnen erin.

Niet kwaad bedoeld dit hoor, gewoon lekker knallen en sleutelen met je machien (en dat blok poetsen, dat blijft om te kwijlen).

cu,
John
 
Ivan, is een mooie fiets :) , technisch mooi gemaakt, ook dat uitlaatje is mooi werk. Zitje van een xbr zou wel mooi staan op je fiets, maar vernam al dat dat wat lager op je lijstje staat. Have fun en veel rijplezier. 8-)
 
Gaaf gemaakt, heb je ook foto's van de bouw, hou er wel van als mensen hun fiets zo verbouwen. Ziet er wel modern uit, maar niet storend, hoewel het meer een street fighter is eigenlijk ;)
 
Heb m zo gekocht destijds in is in al die jaren (enorm veel lovende feedback gehad) de eerste keer dat mensen daar zo over vallen. Heb hier ook nog nooit eerder een opmerking over gehad en vind het zelf deels dus ongegrond maar enfin wie ben ik he?
Dat kontje hoef je waarschijnlijk alleen te wijzigen als je em fotogenieker wilt maken. ;)

Maar daar heb je em vast niet voor. :P
 
Dat kontje hoef je waarschijnlijk alleen te wijzigen als je em fotogenieker wilt maken. ;)

Maar daar heb je em vast niet voor. :P

Ik denk dat de gemiddelde brikker toch wel het tegeltje:
"in een garage staat een brik veilig, maar daar is tie niet voor gemaakt" heeft hangen ;)
 
Ivan-jong, effe terugcapitellerend (hé,da's toch dubbelop;een contaminadinges?) op eerder gemaakte opmerkingen mijnerzijds (en mogelijk Brallemanszijds):
gewoon doen wat jij mooi vindt!
Al moet je tegen een zekere mate van kritiek kunnen ,(ja,geloof het of niet: niet iedereen vindt mijn XS-triple-"Caféracert" even mooi, en met de "Zwarte" ben ik al eens bijna van een XS-triple-treffen afgeschopt!!) en ik geloof ook best dat het aanpassen/veranderen van je zitje niet je hoogste prioriteit heeft.

Rije met dat ding,knalle; gááááááz! ;)

Enne...prettige feestdagen! ;)
 
het kan ook zijn dat het zitje vertekend op de foto ;)

en die letters lijken me plakkers, die föhn je er zo af............
 
okee, nu ikk ff :+

Ziet er op bepaalde delen wel leuk uit, voorpartij is wel oke, de overgang tussen tank en zit vind ik wel erg mooi, helaas de kont veel te onbenullig( daar ging bij mij tegelijk de zaag in om de bovenzijde te verkleinen, en aan de onderkant van de complete zit zou ik ook het kuipwerk(off hoe je het ook noemt) aanzienlijk verminder.

comstar velgen staan wel goed, net zoals de dubbele schijf vooraan(in principe ook hard nodig want die enkele remzuigerklauw kan het nauwelijks aan, achterbrug is van wat ik er van kan zien ook oke :P

Verder ben ik in principe ook voor orgineel, vind dus een orginele K2 uit 1974 er mooier uitzien :) (vooral met 4 uitlaten :9~ )


en verder: als jij met je bike tevreden bent en er met veel plezier op rijd, dan maakt het niet uit wat de rest ervan vind, het gaat uiteindelijk om het motorrijden :9 , en de fun daarvan :9


enne oh ja, ik had dat superbike stuur tegelijk vervangen voor een orgineel(aftersale) sport-M-stuurtje :9 :9
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het een heeeeel gave bike Ivan, en ik vind ook dat er een verschil moet zijn tussen kritiek en afzijken.
De stickerletters kan je er het beste afhalen met een fuhn, warm maken, niet te, en dan voorzichtig lostrekken. Veel plezier met deze mooie bike jongen

P.S. Mij maakt het niet uit hoe je hem/haar noemt
 
Je geeft zelf al aan dat je erover denkt een andere tank en zitje (hij weer) te monteren of over te laten spuiten.
Dan moet je je ook geen zorgen maken over zoiets triviaals als belettering....
Dubbele koplampjes is geinig, je hebt hele leuke scooter-exemplaren die je met wat pas-en-meetwerk wel op je brommert krijgt.
En anders zijn er nog de bekende mini-Bates....
Wiel afdraaien?..Je kunt ook gewoon met spacers werken (of liever gezegd: deze eruit laten...).
Succes joh, en we willen piccies zien! ;)
 
:? Probeer al heel de nacht die foto te plaatsen maar het is niet gelukt. :( B8
 
Laatst bewerkt:
full


zo dan!
 
Op zaterdag 14 februari 2004 02:11 schreef Wicked1100 het volgende:er is hier maar één passend antwoord:
:} :} :} :} :} :}
:o [me]Wicked1100 heeft vier ogen, misschien dat dat er mee te maken heeft ;) [/me]
:}
full

Bedankt Wicked1100 :}
 
Is dat beertje na zoveel jaren nog niet van ellende uit elkaar gevallen?

(of is het degelijke ouderwetse kwaliteit)

Wat is het verhaal achter deze kleine passagier-op-de-kop?
 
Terug
Bovenaan Onderaan