Honda CB750 K2 of K6

Artmans

Rookie
17 nov 2008
6
0
Utrecht
Beste forumleden,

Ik ben op zoek naar een nieuw opknap project om de wintermaanden mee door te komen. Mijn oog is gevallen op een Honda CB 750 K2 of K6. Na jarenlang honda 4takt brommers te hebben opgeknapt, wil ik nu de stap maken naar een echte motorfiets. Ik hoop dat iemand iets in de aanbieding heeft of een tip kan geven bij wie ik moet wezen voor een dergelijke fiets.

Met vriendelijke groet,

Arthur
 
marktplaats staat vol met mensen die die dingen zoeken.
zou je horizon wat breder maken . zo'n ouwe cb kost je gelijk een dure revisie.

heb wel een 83-er cb750
 
Laatst bewerkt:
Het exacte verschil tussen een K2 en K6 weet ik niet. Het enige dat ik weet is dat ik die types het meest mooi vind en dat een K7 al een stuk minder klassiek oogt. Ik snap dat een jaren 80 cb750 eenvoudiger te vinden is, maar die mist toch echt een stukje charme (naar mijn mening :)
 
De K7 heeft o.a. zo,n gladde verzonken tankdop afdekking

de K2 heeft zo,n hoog tankdoppie en iets kortere tank

Persoonlijk vind ik de K7 net wat mooier(omdat ik die net gekocht heb natuurlijk) O-) hb ik net uitgevonden..

K7 is van 77-78 bouwjaar
 
Het exacte verschil tussen een K2 en K6 weet ik niet. Het enige dat ik weet is dat ik die types het meest mooi vind en dat een K7 al een stuk minder klassiek oogt. Ik snap dat een jaren 80 cb750 eenvoudiger te vinden is, maar die mist toch echt een stukje charme (naar mijn mening :)

zoiets?

full


:P
 
Het is wel een iets jongere, maar ik heb nog een F2 in onderdelen liggen. Is lopend uit elkaar gehaald om op te knappen, maar wegens tijd en ruimte gebrek is dat ook weer gestopt.
Er zit een extra remschijf voor bij, en een frame uit 1977 met kenteken. (de motor zelf komt uit 1979)

Voor een goed bod is ie van jou.. :)
 
Hoi Arthur,
Van Melis Motoren in Gemert ( NB ) heeft een paar CB 750's staan; in verschillende condities.
Is een eenmans-motorzaak. Goeie peer. Je zou 'm eens kunnen bellen.
www.vanmelismotoren.nl
0492 365300

groetjes, Marcel
 
Het is wel een iets jongere, maar ik heb nog een F2 in onderdelen liggen. Is lopend uit elkaar gehaald om op te knappen, maar wegens tijd en ruimte gebrek is dat ook weer gestopt.
Er zit een extra remschijf voor bij, en een frame uit 1977 met kenteken. (de motor zelf komt uit 1979)

Voor een goed bod is ie van jou.. :)

verkoop je ook onderdelen? *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan