Honda CB750 onderdelen!

motorfreak

MF veteraan
2 apr 2002
9.663
3
Geersdijk
Het staat weer te vol in de schuur en tijd om weer wat ruimte te maken, ik heb weer een aantal winterprojekten maar ook 4 stuks ,,over'' deze keer en dus veel onderdelen te koop en mocht iemand iets zoeken laat het even weten misschien kunnen we voor elkaar betekenen, het gaat over de volgende modellen:

-Honda Cb750 F2 1978 zwart
-Honda Cb750 F2 1979 rood
-Honda Cb750 F2 1981 geel
-Honda Cb750 K7 1979 geel

Lakwerk is niet bijzonder overgens.

Voor zover ik kan zien redelijk compleet met 1 lopend blok en 3 blokken die los zijn maar geen tijd/zin deze aan de praat te krijgen, alles gaan we slopen maar mocht iemand een ,,complete willen die heeft dan nu nog de kans, het slopen gaat door omdat een motor in losse onderdelen meer oplevert! Hiernaast hebben we uiteraard nog wat reserve onderdelen van diverse modellen dus een mailtje met eventueel een foto van een onderdeel wat je zoekt en we kunnen eens kijken wat wij hebben, geen hoofdprijzen die we vragen , ik moet nog een foto maken van de zwarte en rode CB ;)

full

 
1 maal voorbochten zijn ook verkocht, heb nog wel een zo goed als nieuwe BSM demper met voorbochten *O*
 
Ben nog op zoek naar schokbrekers voor een k7, eventueel een tweede remklauw, lamporen (niet de originele, wil hem verlagen) en een M-stuur.....

Heb je eventueel nog iets hiervan liggen?

Gr. Mark
 
Heb een cb750 KZ uit '79

Heb intresse in eventuele after-market achter schokbrekers, koni's e.d. heb je hier wat in?

En nog een eventueel zadel/kontje in cafe racer trend

Groeten Mark
 
Laatst bewerkt:
hallo. ik zoek nog een uitlaat.

zo goed als nieuwe BSM demper met voorbochten

wat moeten die kosten?

ik heb ook nog nodig ronde koplamp met oren.
de tellerbak.
als het kan een 2 persoons cafe race zadel.
een klein achterlicht met plaat houder?
M stuur..

laat me even weten wat u heeft..

mvg thom dekkers
 
Van het weekeind zal ik eens kijken wat er nog ligt van bovenstaande, ben ik weer in de buurt van de spullen, de BSM-demper met bochten stond te koop voor 175 euro maar is dan ook zo goed als nieuw.

full
 
Terug
Bovenaan Onderaan