honda cb750 sevenfifty

cb400fbrik

MF veteraan
19 jan 2006
2.539
0
Capelle aan den IJssel
Hallo Ik bied hier namens mijn neef zijn motor aan.

Hier zijn advertentie:

Aangeboden: Honda CB750 Seven Fifthy met gebruikssporen maar daar is de prijs ook naar.

Ik heb de motor gebruikt voor vakanties en dagtochten en ik heb er van genoten. Deze motor is zeer geschikt als eerste motor. Ik heb nu twee jaar mijn rijbewijs en ik wil toch wat groters voor hoger comfort op lange afstanden. Desondanks heb ik op deze motor ook hele mooie ritten gemaakt door Europa.

De motor is altijd goed onderhouden. Elk jaar olie ververst en goed schoon gehouden. De banden zijn de heerlijke BT021 van Bridgestone.

Technisch is er helemaal niets mis met deze fiets! Optisch zijn er wel wat plekjes maar die kunnen ook met een klein budget opgelost worden. Anders gewoon lekker laten zo en genieten van het rijden! De motor heeft een windschermpje (op 1 foto te zien).

De motor staat in een droge berging.

Vraagprijs 1500 euro. Bezichtiging en proefrit altijd mogelijk. De motor staat in Krimpen aan de Lek.

full



Mijn neef doet hem dus weg omdat hij eindelijk een goede motor heeft gekocht :+
En lekkere dikke 2 cilinder!!!

Maar even serieus, de motor is echt technisch dik in orde en hij heeft de motor echt god onderhouden.
En met echt een kleine inspanning zijn de gebruikers sporen ook goed te verhelpen.
Kortgezegd het is gewoon een mooie motor voor een nette prijs.

Greetz Mark
 
Terug
Bovenaan Onderaan