Honda cb750 tellers gevraagd

golliwog

Die hard MF'er
24 sep 2007
322
0
Hi,

Ik ben op zoek naar een toerenteller en km teller voor een CB750 k2. Er mag eventueel ook nog een sloop K2 omheen zitten. Kan iemand mij helpen.
 
heb je foto van hoe een k2 er exact uitziet? heb wel één en ander liggen, maar weet niet meer juist van welk model het is.
heb nog een complete "kop" liggen, dus toeren en km teller met bevestigingen.
 
heb je foto van hoe een k2 er exact uitziet? heb wel één en ander liggen, maar weet niet meer juist van welk model het is.
heb nog een complete "kop" liggen, dus toeren en km teller met bevestigingen.
cb750k2x2.jpg

dit is er een. Heb je misschien een foto van de tellers, als het een goede houder is prima want die heb ik ook nodig. Mail me anders ff op edpuntgrimmeapestaartyahoopuntcom.
 
Laatst bewerkt:
Let er wel op dat de tellers van een K2 per jaar verschillen! Als je dat niet uitmaakt dan kan je ze door elkaar gebruiken, anders moet je daar wel op letten.
 
Let er wel op dat de tellers van een K2 per jaar verschillen! Als je dat niet uitmaakt dan kan je ze door elkaar gebruiken, anders moet je daar wel op letten.

Ik weet het, volgens mij met name de kleur van de achterplaten toch (blauw of groen). Ik heb nu een kilometerteller met een blauwe achterplaat. Nu nog een toerenteller in het blauw. Ik zoek dus wel naar een setje, ik probeer de boel zo origineel mogelijk te houden.
Ik zoek alleen nog een bedrijf dat de teller opnieuw kan sealen.

Je hebt overigens pb vanuit het cbfour forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan