Honda cb750c 1983

RickWerring

Rookie
19 jan 2021
1
0
Goedendag,

momenteel ben ik bezig met een Honda cb750c.
na het ultrasoon reinigen/reviseren van de carburateurs stroomt de benzine uit de overloop van carburateur 1 en 2 (3/4 blijven dicht) na het controleren van de vlotterzitting zag ik wat schade. Ik kon vrij makkelijk aan een andere set carburateurs komen en deze heb ik dan ook ultrasoon gereinigd/gereviseerd en geplaatst.
Wat schetst mijn verbazing... nog steeds stroomt de benzine uit de 1e en 2e carb. Vlotterhoogte afstellen is niet mogelijk aangezien deze vlotternaalden een hoedje hebben die je in de vlotter schuift... voor de rest is alles aan de carbs qua rubber etc vervangen..
Iemand hier enig idee?😨
 
Voordat je ze monteert kun je de carbs op de kop houden en dan erin (benzineslang) blazen, dan heb je tenminste een indicatie of ze afdichten..
Nu blijven er 2 overlopen dus sluit je vlotter toch echt niet af, klop ook eens met de achterkant van een schroevendraaier tegen de vlotter kamer.
Ook nog eens de kraan dicht, carbs aftappen en weer de kraan open zodat de vlotterkamer weer vult onderwijl kloppend tegen het vlotterbakje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan