Honda cb750f 1980

Ook maar weer sterkte van mijn kant, het zit je en je kennissen niet mee momenteel.
Hoop voor je dat je nu betere tijden tegemoet gaat.
Zo blijkt maar weer hoe kwetsbaar je bent op een motor en hoe afhankelijk van wat een koekblik bestuurder doet.

Sterkte
 
bedankt jongens

blijf plezier houden in motor rijden maar blijf aub opletten want je ziet hoe kwetbaar je bent en inderdaad ik hoop nu wat betere tijden tegenmoet te gaan mijn dochter moet over ongeveer een week bevallen dus dat is weer een positief lichtpunt
 
En anders staat het ergens op de cilinder.
Gefeliciteerd met een mooie bult onderdelen en een knutsel bol.
1100 blok ben ik ook wel een beetje jaloers op, zoek ik zijdelings ook al een tijdje. (of ik houd het in de gaten bedoel ik eigenlijk).
Stickersets kun je bij teamd'or in duitsland onder andere wel bestellen maar zijn niet goedkoop.
Veel succes met dit sleutel festijn.

ps en zie je wel dat het niet moeilijk is die foto's, als je het eenmaal maar weet.

ps2 Team d'or, hier dus: http://shop.teamdor.com/index.php/cat/c9_Bol-d-Or.html
Ook hier, cbdecals: CBdecals.com Best Source For Vintage Honda Motorcycle Decals

peter ik ben blij als ik mijn project kan afmaken inverband mijn lichamelijke klachten ook moet ik wat ruimte maken en ik denk niet dat ik aan het 1100 blok toekom en vind het zonde als hij blijft liggen als jij denkt dat je hem inorde kunt maken mag je hem van mij gratis op komen halen als je intresse hebt
 
ja weet het zeker peter ik ga ook de rest verkopen heb namelijk zoveel gewricht klachten ben vandaag 10 minuten gaan rijden en kon de koppeling niet meer inknijpen ook mijn rug word steeds slechter mijn ruggenwervels zijn namelijk versleten

als je iemand weet mogen ze alles voor 500 euro hebben namelijk de cb750f en de 900 die gedeeltelijk uit elkaar ligt en alle losse onderdelen die erbij zijn ook ligt er nog een 900 blok bij die ook gedeeltelijk uit elkaar ligt het 1100 blok is voor jou

de 750 moet wel een beurtje hebben wat hij loopt op het moment niet zo mooi

dus iemand intresse laat maar horen

Peter laat maar weten waneer je het blok op wilt halen
 
Zeer jammer dat je op houd, is wel zonde.
Maar als het echt niet gaat dan gaat het niet.
Je kunt alles ook even in het bol d'or topic zetten, ben je het zo kwijt en komt het bij een liefhebber.

Ik roep nog wel even wat betreft het 1100 blok, zoals ik zei ben ik week 31 in de buurt.
 
ooow mazzelpik een echt 1100 blok, jaloers!
mooi man, maar wel jammer dat dit de reden is dat hij wegmoet...

@biek: misschien haal ik dat spul wel bij je op...
 
Terug
Bovenaan Onderaan