Honda cb750kz in onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robert.v

MF veteraan
12 feb 2005
10.700
525
Zeewolde
vanwege tijdgebrek kom ik niet echt toe aan mijn ''projectje''

een cb750 uit 80 of 81.

motor is door de vorige eigenaar geheel gedemonteerd en ik ben begonnen met in mekaar steken.

het resultaat is het volgende:
uitlaten, buddy en voorspatbord zijn verleden tijd en dienen vervangen te worden.
zijn er ook niet meer bij trouwens.

verder is de boel vrijwel compleet.
blok ligt ook uit mekaar maar alles is wel netjes opgeborgen dus geen beschadigingen ofzo.

full
 
|(

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/394127/9bf72aad65c2b4292d704ab79a4ac7b7 (IMG_0151.jpg)​
 
kom op mensnen,
het is net als ''iedereen kan schilderen'' van vroeger.

nu is het ''iedereen kan een motor bouwen''

het hoeft niet veel te kosten.
als ie maar opgehaald wordt dan kan er bij mij wat anders voor in de plaats komen.


*KICK*
 
Jammer dat je er geen tijd meer voor hebt..Maar euh verkoop je ook losse onderdelen? Of wil je er in een een keer van af? Ik heb wel interesse namelijk in een dynamo of rotor.

enfin laat maar effe horen.


Cb'er
 
wat de prijs betreft,
kijk maar wat je er voor over hebt.

als iemand de tijd heeft om er wat leuks van te maken dan vind ik dat belangrijker dan iemand die hem voor een paar tientjes ophaalt om vervolgens zelf de onderdelen los te gaan verkopen.


het hele spul gaat wel in een keer weg.
staat in de weg namelijk.
 
ok dan,
als niemand dat hok komt ophalen dan gaat de boel de bak in.
blok gebruik ik wel om een tafel van te maken.


B|
 
Heb je kenteken erbij?
En is het blok tot op de laatste schroef uit elkaar??

Als het goed is rijdt mijn project zaterdag a.s. dus ik ben wel toe aan wat nieuws.

Grtz Sander
 
Heb je kenteken erbij?
En is het blok tot op de laatste schroef uit elkaar??

Als het goed is rijdt mijn project zaterdag a.s. dus ik ben wel toe aan wat nieuws.

Grtz Sander


kenteken is ingeleverd bij de rdw een paar jaar terug.
was goedkoper dan schorsen volgens de vorige eigenaar.

ik heb wel de plaat en de sleutels erbij dus als het goed is kan je weer een nieuw kenteken aanvragen.

blok is helemaal uit mekaar muv de schakelwalsen enzo, die zijn gewoon uit de carterhelften gepakt en zo weggelegd.

de carterhelften zijn dus leeg.

als je hem wilt hebben dan is er wel redelijke speod met ophalen want ik heb ruimtegebrek.

heb ook nog wel een solex uit 1962 in de aanbieding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan