Honda cb900 bol d'or in onderdelen +cbr velgen en achterbrug

Gixxer-mic

Rookie
21 mei 2011
20
0
Rdam
Te koop aangeboden bordeaux rode bol d'or uit '82.

Ligt volledig uit elkaar en was bedoeld als project.
Ook 6 spaaks alu velgen (verse witte poedercoating er op) en achterbrug en remklauw van een cbr 600 (pc25?).

Wegens opstart eigen zaak en nieuwe andere motor ontbreekt het me volledig aan de tijd om dit project te starten en vandaar maar in de verkoop.

Km stand is uit m'n hoofd ergens tegen de 60.000 en de motor is lopend uit elkaar gehaald, reed er toen zelf nog mee.
Kenteken is geschorst en hij ligt al een jaar of drie uit elkaar bij m'n ouders in de garage, die willen er ook wel eens vanaf ;-).

Liefst in een koop, maar als er genoeg interesse is in losse onderdelen dan is dat ook een optie. In dat geval is ruilen ook een optie en heb ik interesse in een leuk uitlaatje voor m'n bandit 600 uit 95.

Voor vragen of foto's kun je me mailen.

Gr michel
 
Als je voor mij een foto'tje van de achterbrug en remklauw hebt heb ik daar wel interesse in;)
 
Hoi Qupix,

Zoals gezegd ligt alles bij mijn ouders in de garage, als ik er ben zal ik even een fotootje voor je schieten ;-)
 
Ik probeer vanmiddag even een fotootje van de achterbrug te maken qupix ;-)

@centimani: wat had je in gedachte voor het blok?!

@robert: pm verstuurd ;-)
 
Centimani, voor €175 ben jij de gelukkige eigenaar van het blok.
Stuur me maar een mailtje of pm ;-)

Qupix, foto's zijn gemaakt, kan ze alleen niet uploaden via mn telefoon, zet ze er morgen ff op voor je.
 
Hierbij met enige vertraging een fotootje van de brug en wielen ;-)

edit: uploaden lukt niet echt, kan ik de fotootjes naar jullie mailen, zo ja, stuur me maar ff een pm met je mailadres.
 
Als je je PM effe aanzet dan kunnen we dan doen ja :p

Ik ben van donderdag tot volgende week dinsdag weg trouwens dus niet denken dat ik niet reageer, ben er gewoon niet :p
 
Als ik me niet vergis staat die gewoon aan, heb ook priveberichten van anderen....anders zou ik niet weten waar ik dat aan kan zetten :-s....

Mailtje kan anders ook hoor, m.noord30 gmail ;-)
 
Heb je nog de vorkpoten staan?

Ik ben op zoek naar een setje vorkpoten voor een schappelijke prijs. Het gaat enkel om de poten en ze mogen niet krom zijn cq. verroeste binnenpoten. De buitenpoten zijn niet een probleem, deze krijgen een nieuwe lik verf.
 
Terug
Bovenaan Onderaan