Honda Cbf 125 bouwjaar 2011

Sanchez-Vera

Rookie
22 mei 2020
3
0
Hallo iedereen,

Ik ben hier nieuw en ik ga mijn vraagje hier direct posten.
Ik heb voor mijn honda cbf 4 nieuwe pinkers gekocht met 3 bekabeling.
De motor zelf heeft er maar 2.
Ik heb de pinkers geïnstalleerd maar nu zit ik met het probleem dat mijn pinkers niet meer gaan.. Enkel de 4 pinker functie gaat aan als ik op links of rechts zet.
Iemand die me kan helpen?
Ik ben einde raad... 🥺
 
Als ik je goed begrijp het je nieuwe richtringaanwijzers gekocht en hebben deze 3 draden in plaats van 2.
Ze willen nu niet knipperen maar blijven branden tenzij je hem op alramlicht zet, dan knipperen ze wel.
Heb ik het goed begrepen?
Waarschijnlijk zijn het led raw's en hebben deze een te kleine belasting voor het knipperlichtrelais.
Vervang je relais voor een belastingsonafhankelijk relais. Dat hij wel knippert als je ze alle 4 aan zet is omdat de belasting dan 2x zo hoog is maar ik denk dat ze dan veel te snel knipperen.
heb je een link naar je raw's?
 
Als ik je goed begrijp het je nieuwe richtringaanwijzers gekocht en hebben deze 3 draden in plaats van 2.
Ze willen nu niet knipperen maar blijven branden tenzij je hem op alramlicht zet, dan knipperen ze wel.
Heb ik het goed begrepen?
Waarschijnlijk zijn het led raw's en hebben deze een te kleine belasting voor het knipperlichtrelais.
Vervang je relais voor een belastingsonafhankelijk relais. Dat hij wel knippert als je ze alle 4 aan zet is omdat de belasting dan 2x zo hoog is maar ik denk dat ze dan veel te snel knipperen.
heb je een link naar je raw's?
Hey, klopt helemaal!
Ik heb het gisteren uiteindelijk ook gevonden dat de watt veel te laag ligt van mijn richtingaanwijzers, ik zou voor mijn 2 achterste een hogere watt functie moeten hebben om ze alle 4 op een normale functie te laten werken ipv alarm functie.
Ik heb alleen nog geen idee hoe...
Ik had mijn vorige pinkers er even bij opgezet om de watt te bezien en toen gingen ze wel maar ik kan moeilijk met 6 richtingaanwijzers rond rijden 🤣🤔
 
Terug
Bovenaan Onderaan