Honda CBF 250 of Hyosung GT 250 Comet ?

ziet er idd goed uit, ik twijfelde vroeger (anderhalf jaar geleden dus :P ) om er zo één te kopen... maar voor als enigste motor, ben ik toch blij dat ik een gs heb aangeschaft :Y

veel veilige kms :W
 
dank...

Als enige motor kan ik 'm zeker niet aanraden.
dwz: Voor algemeen motorgebruik: snelweg + duo + vakanties + touren etc.

Ook niet voor kleine onzekere meisjes met korte beentjes en geen voertuigbeheersing.
:')

Wel als goedkope betrouwbare commuter op B-wegen.
 
Laatst bewerkt:
wel , om eerlijk te zijn is de cbf 250 een fun bike om mee te cruisen , binnenkort word in 18 en dit zal men eerste moto zijn , want ik zie het nut niet in om een 500cc + af te knijpen naar 25kw voor 2j want de motor mag je niet vol vermogen zetten , zelfs achter "zwaarder" rijbewijs want eens hij verzekerd is als 25kw blijft hij zo.dit kan je niet veranderen.
+ 500cc en meer kost veel geld , zelfs in occasie in 25kw
ik spaar liever een beetje meer om dan als ik men zwaar rijbewijs verkregen heb , een 600 of 1000cc aan te schaffen.
Greetz
 
ben je voor naked ofzo? want er is ook nog de ninja 250, voor maar 200 euro meer, wel pas verkrijgbaar vaanf komende april...

maar wel met 30 pk tov die 21 dacht ik dat de cbf heeft....


full
 
ik had de ninja ook zien staan op het autosalon idd mooi plaatje , maar als ik alles uitreken kom ik toch wel goedkoper uit bij de cbf (2dehands)

kostprijs ninja : 3990 € verzekering : ongeveer 400€ + extra kosten voor kledij : 250€ = 4700€ totaal ongeveer voor een nieuwe moto , dat vind ik verlopig nog een beetje te duur want ik ben nog student , maar zelfs met extra baantje is dit een grote brok.

kostprijs cbf250 : 2300€ 9m oud 10.000 km op de teller + verzekering en dergelijke : 3000€ kom ik toch wel goedkoper uit :)

en verlopig zal ik ook niet echt veel de snelweg nemen dus tot m'n 21 zal ik wel zoet zijn met dit beestje. groetjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan