Honda cbf 600 ontgrenzen via CDI

28 okt 2022
5
0
Hallo forum,

Ik rijd op het moment een honda cbf 600 na 2009 abs die via een cdi begrenst is op 25kw. Cdi is 38770-MER-H82

Ik heb 2de hands een ontgrenst cdi gekocht en daarmee zou de motor ontgrenst worden. Cdi is 38770MERR62

toen ik dit cdi ging erop had gezet draaide de startmotor wel en alle elektra deed het alleen hij sloeg niet aan, oude cdi terug en hij deed het weer gewoon, nieuwe cdi erop weer niet starten.

ik weet dat het het goede cdi is alleen weet ik niet waarom hij niet werkt. Kan het zijn dat de juiste mapping niet op het cdi staat, en weet iemand waar ik dit kan laten checken, ik kan namelijk op internet hier niks over vinden.

bij voorbaat dank!
 
Hallo forum,

Ik rijd op het moment een honda cbf 600 na 2009 abs die via een cdi begrenst is op 25kw. Cdi is 38770-MER-H82

Ik heb 2de hands een ontgrenst cdi gekocht en daarmee zou de motor ontgrenst worden. Cdi is 38770MERR62

toen ik dit cdi ging erop had gezet draaide de startmotor wel en alle elektra deed het alleen hij sloeg niet aan, oude cdi terug en hij deed het weer gewoon, nieuwe cdi erop weer niet starten.

ik weet dat het het goede cdi is alleen weet ik niet waarom hij niet werkt. Kan het zijn dat de juiste mapping niet op het cdi staat, en weet iemand waar ik dit kan laten checken, ik kan namelijk op internet hier niks over vinden.

bij voorbaat dank!
 
Hey Knarworst, ik ben met precies het zelfde bezig. Zelfde motor dus.
Alleen ben ik begonnen met het luchtfilter huis. Hier heb ik de 4 25kw ringen eruit gehaald en de normale met grotere inlaat er weer in gezet.
Hoe heb jij het met de cdi unit opgelost.
Ik hoor het graag.
Mvg.
 
Ik heb een cbf uit 2006, ook 25 kw. Voor na m’n periode wil ik de begrenzer eruit. Hebben jullie info voor mij?

Is die alleen begrensd op de inlaat? Of is er nog meer ?

Als ik onderdeel nummers vergelijk is het enige verschil voor dat bouwjaar de inlaat rubbers.

16211MERD00 - ontgrenst
16210MERG00 - begrenst
 
Terug
Bovenaan Onderaan