Honda CBF deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zal gaten moeten boren in je onderkuip op de hoogte van je bouten waar je blok aan het frame vast zit want daar worden je crashpads gemonteerd :) :)
Om zomaar de pads op je kuip te monteren heeft niet veel zin
Bij een valpartij zal dan je kuip in stukken slaan '( en je crashpads ben je dan ook kwijt
 
Laatst bewerkt:
Aan allen.

Gezien wij nu richting de 2500 posts gaan, gaat dit topic binnenkort een keer dicht. En nu is mijn vraag wil iemand anders de TS zijn of zal ik het nog een keer doen. Als jullie mij goed genoeg vonden. Ik zit hier wel bijna elke dag dus dat is misschien ook wel makkelijk als TS zijnde.

Moet er verder nog wat met de OP gebeuren? Alle foto's zijn die bijv. nog up to date. Weten jullie misschien nog iemand die allang hier weg is maar de foto staat nog wel in de OP.

Ik hoor het wel van jullie ;)
 
Ik ben gek genoeg uit de OP verdwenen... Dus nog even een foto:

unsound1.jpg


unsound2.jpg


:)
 
Openings-Post. De eerste post van het topic waarin iedereen met naam en foto staat. :)

( En TS staat op zijn beurt voor Topic-Starter. Degene die het topic dus gemaakt heeft. )
 
Laatst bewerkt:
Aan allen.

Gezien wij nu richting de 2500 posts gaan, gaat dit topic binnenkort een keer dicht. En nu is mijn vraag wil iemand anders de TS zijn of zal ik het nog een keer doen. Als jullie mij goed genoeg vonden. Ik zit hier wel bijna elke dag dus dat is misschien ook wel makkelijk als TS zijnde.

Moet er verder nog wat met de OP gebeuren? Alle foto's zijn die bijv. nog up to date. Weten jullie misschien nog iemand die allang hier weg is maar de foto staat nog wel in de OP.

Ik hoor het wel van jullie ;)

Ik vind het goed hoor :) Heb ik ook al recht op een plekje in de OP? :P :+

Een van deze foto's mag er van mij wel in:

Foto550-6DQGB46C.jpg


Foto550-XOW8AVMF.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik merk de laatste tijd dat mijn contactslot steeds moeilijker gaat. Soms krijg ik hem niet op het stuurslot, of er vanaf. Ook naar de ON stand gaat lastiger. Beide sleutels waren al behoorlijk versleten toen ik hem kocht...

Enig idee of dat moeilijk te vervangen is, en wat zo'n slot kost ? Op internet zoeken bracht me vooral bij imitaties en tweedehands...
 
Ik denk dat je contactslot nog wel goed is maar de sleutels versleten.
Daarvoor kun je het beste een nieuwe sleutel kopen (met chip!) en even laten inleren bij de dealer.
Vaak helpt het ook goed als je het sleutelgat even flink goed inspuit met siliconenolie uit spuitbus (action). Dan loopt alles al vaak veel soepeler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan