Formshift
MF veteraan
Dat heet gewoon indekken tegen aansprakekijkheid... Zo staat er op de beugel van de koffer ook dat er maar 5 kilo op mag rusten... De koffer weegt al 3, dus dan kan er niet veel bagage meer in...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
100 euro voor een complete grote beurt? Je bent al meer kwijt aan materiaal dan dat.
Bougies, olie, filter, remvloeistof, koelvloeistof en daar bovenop nog het arbeidsloon.
230-240 voor ketting is niet veel nee, maar vermoed dat je alsnog wel zo'n 100 euro arbeidsloon betaald.
Lekker toch zo goedkoop. Maar de remvloeistof is niet zo duur, 20 euro ongeveer. Het scheelt flink als je niet de (beste) merk producten neemt. Ik durf dat niet echt aan, maar als je er bijvoorbeeld action olie in doet ja dan bespaar je zo 30 euro.
Weet iemand trouwens het type en eventueel merk van de originele kettingset die er in de fabriek op gezet word? Ik kan het vooralsnog niet vinden op mijn set.
Ja, komt mij bekend voor. Zowel mijn ZZ als DD's en nu ook mijn CT (CrossTourer ) kent dit "euvel". Heb er nooit een oplossing voor gevonden, behalve de koppeling even iets op te laten komen zodat hij in de volgende versnelling valt. Of bij hogere toeren terugschakelen, maar soms doe je dit gewoon later en kan dit fenomeen optreden.Vraag aan jullie.
Het valt mij de laatste tijd op dat bij het terug schakelen de versnelling blijft hangen. Voorbeeldje je komt aanrijden je ziet een verkeerslicht. Laat hem mooi uitrollen wat ook met rijlessen word aangeleerd. Je staat bijna stil je schakelt terug van 6 naar 1 en dan lijkt het net of hij niet goed pakt. Je denkt dat je terug in 1 zit en blijkt nog in 3 te zitten. En als je de koppeling iets oplaat komen en hoor je het bekende clackje en dan zit je in 2. Ik heb het gevoel dat dit altijd al bij mijn cbf,je was misschien begin ik er meer op te letten maar hier had ik op mijn les motor geen last van wat ook een cbf 600 was.
Maar als ik tijdens het rijden terug schakel dan is er niks aan de hand. Het is echt puur van uit bijna stilstand terug schakelen.
Hebben jullie dit ook?
Ik reed achter een Hyundai H1 busje...
We kregen weer freie Fahrt en geven gas...
Maar...
Ik kwam er niet aan voorbij!?!?
- zeurmodus: aan-
Waar doen ze 't toch van??
- zeurmodus: uit-
Ah, een banzai busje. Ja daar doe je weinig aan.Nee, Fleng. Er is niks aan m'n ZZje.
Hopelijk een kwestie van een gechiptunede H1 Premium die standaard al 170 dieselpaarden onder de huif heeft.
Vraag aan jullie.
Het valt mij de laatste tijd op dat bij het terug schakelen de versnelling blijft hangen. Voorbeeldje je komt aanrijden je ziet een verkeerslicht. Laat hem mooi uitrollen wat ook met rijlessen word aangeleerd. Je staat bijna stil je schakelt terug van 6 naar 1 en dan lijkt het net of hij niet goed pakt. Je denkt dat je terug in 1 zit en blijkt nog in 3 te zitten. En als je de koppeling iets oplaat komen en hoor je het bekende clackje en dan zit je in 2. Ik heb het gevoel dat dit altijd al bij mijn cbf,je was misschien begin ik er meer op te letten maar hier had ik op mijn les motor geen last van wat ook een cbf 600 was.
Maar als ik tijdens het rijden terug schakel dan is er niks aan de hand. Het is echt puur van uit bijna stilstand terug schakelen.
Hebben jullie dit ook?
Maar met mijn oude DD en 1200F schakelde ik wel eerder terug inderdaad, het is toch ook niet handig om van 6 naar 1 te gaan
Lekker laten l*llen die rijschool, je hebt nu een rbw.
Meestal ging ik van 6 - 4 koppeling laten opkomen even dan van 4 -2 weer koppeling op laten komen.
En dan of gas bij groen of bij stilstand pas naar 1
Werkte altijd zonder problemen.
Meestal ging ik van 6 - 4 koppeling laten opkomen even dan van 4 -2 weer koppeling op laten komen.
En dan of gas bij groen of bij stilstand pas naar 1
Werkte altijd zonder problemen.