Zuinige Zusjes en Dikke Duizends is één pot nat

  • Ja, vrijwel dezelfde fiets, alleen ander motorblok

    Stemmen: 2 4,3%
  • Nee, vrijwel dezelfde fiets, alleen ander motorblok

    Stemmen: 1 2,2%
  • Ja, allemaal gezellige rijders

    Stemmen: 35 76,1%
  • Nee, die andere snappen er niks van

    Stemmen: 4 8,7%
  • Ja, lekker allemaal toeren

    Stemmen: 1 2,2%
  • Nee, ik rij alleen met m'n eigen cluppie

    Stemmen: 3 6,5%

  • Totaal aantal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Stepje, die (nieuwere) bevestigingset kan jouw dealer bij Honda Nederland aanvragen... Hieronder nog ff een eerder bericht van Brinz over dit onderwerp. ;)
--------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst op zaterdag 12 mei 2007 09:34

Deze week kreeg mn motor een kleine beurt, ik had ook bij deze beurt aangegeven ( net zoals bij de eerste 1000 km beurt) dat er sprake is van een vervelende resonantie in de topkuip.
Hij is erg duidelijk hoorbaar rond 2500 tpm. Bij de 1000 km beurt hebben ze destijds wat bijgesteld en er was toen wel verbetering. Maar in de loop van de tijd kwam het getril weer terug.
Afgelopen week vertelde de monteur dat ze bezig waren een oplossing te zoeken.
En wat blijkt: ik ben dus niet de enige met dit probleem. want Honda heeft een setje met boutjes, ringetjes en rubbertjes ontwikkeld om de problemen te verhelpen.
Mn dealer had alle onderdeeltjes binnen en woensdag wordt alles onder garantie gemonteerd!
------------------------------------------------------------------------------------------

Groeten,
Hans (aka HonDucteur)
 
Laatst bewerkt:
Voor degenen die een houten reet krijgen op de CBF: helaas, het verbeterde zadel van model 2008 past niet op voorgaande modellen. De bevestiging is anders en scheelt een halve centimeter (met dank aan één van de medewerkers van Goedhart die het vanmorgen geen enkel bezwaar vond even twee zadels te demonteren.)

Groetjes,

Hans
 
Hieronder nog ff een eerder bericht van Brinz over dit onderwerp.

Klopt, en dit zijn de onderdeeltjes van die set;
(bij mij heeft het onvoldoende geholpen want alles trilt weer als vanouds)


full
 
Rustig hier.. ;)

Heb gisteren mijn 12v set aangesloten, zit top.. Lekker stevig op het stuur waar je zijn moet. Zal straks een foto posten.. :)

Laterz
 
Is een hugger alleen voor de show?
Of komt de veering dan nog meer onder het zand en de bagger?[afbeelding]

_O- _O-

Sinds ook ik aan de hugger ben, valt het mij ook op hoeveel zand die verzamelt. Wel een geruststellend idee dat dat zand op mijn hugger zit en niet in m'n achterveer. Die blijft nu wel schoon.

Maar je blijft wel poetsen.
 
Op de hugger zit inderdaad veel zand, die staat ook nog op mijn lijstje.. :)

Nog een paar foto's van mijn stekkerdoos:

YES!
full

full


En nog eentje van mijn MF sticker! *D
full


Wat gilmtie mooi he! 8-)

Tot ziens!
 
Laatst bewerkt:
[/[...]


_O- _O-

Sinds ook ik aan de hugger ben, valt het mij ook op hoeveel zand die verzamelt. Wel een geruststellend idee dat dat zand op mijn hugger zit en niet in m'n achterveer. Die blijft nu wel schoon.

Maar je blijft wel poetsen.~[/quote]

Ja. de achterveer blijft wel schoon. Dus zonder zit het zand op de vering.
Inderdaad een gerustellende gedachte
 
Hoi CBF rijders,

Ik heb helaas mijn vraag niet in dit forum gezet, dus kijk aub even op het toerforum onder ''vraag''.

gr.Brommert
Doen we toch gewoon ff copy/paste ;)

Beste CBF,fers,

Wat denken jullie, zou je de nieuwe CBF 600 uit kunnen rusten met stuurverhogers die het stuur 31 mm naar boven en 25 mm naar achteren kunnen brengen???

Ik heb zelf een CBF 600 gehad en op dit model kon je het stuur nog verstellen, nu op het nieuwe 600 model niet meer. De 1000 volgens mij nog wel.

Nu denkt mijn vrouw eraan om een 600 te gaan rijden maar ze zou het stuur iets meer naar haar toe willen. Ik heb verhogers gezien voor Honda maar ik weet niet of de kabels en leidingen dit aan kunnen ???

Dus graag jullie meningen.

gr. Brommert.



:W FerdiX
 
Onderstaande foto is van m'n vrouw d'r D.D. Stuurverhogers gaat maar is allemaal minimaal . remleiding op T stuk losgemaakt en aangepast. M'n vrouw is er zeer tevreden over. Misschien rijden we de 30ste mee !!

Antoon

honda015bh1.jpg
 
6 april rijden we de Voorjaarsrit. Qua organisatie moeten we een beeld hebben hoeveel motorrijders er mee gaan rijden. Immers hiermee bepalen we het aantal begeleiders en de distributie van de routegegevens. Het is handig om óf hier of hier* te kennen te geven of je, onder alle voorbehouden die je maar kunt bedenken, meerijdt. Geef je snel ff een berichtje over (mogelijke) deelname?

De rit start in Meerkerk; enorm centraal voor Belgenland én de Lage Landen. Deelname is gratis, de fun is onbetaalbaar.
De rit wordt zeer sociaal gereden. Bij pech blijft iemand bij de pechvogel achter en het tempo en de stops passen iedereen. Bij de toertocht worden de verkeersregels gerespecteerd.

Tussenstand deelnemers:
10 maart 2008; 16:26 uur 10 man/vrouw
10 maart 2008; 19:49 uur 25 man/vrouw
11 maart 2008; 14:02 uur 26 man/vrouw
14 maart 2008; 5:16 uur 31 man/vrouw


*aanmelden bij de organiserende motortoerclub BikerB!tch Group (motorvriendenclub van mij en mijn vrienden) is niet noodzakelijk, maar mag wel en is kosteloos.

org: BikerB!tch Group, 4 fun, biking & friends
by: Gerrit & -McEagle-
 
Laatst bewerkt:
6 april rijden we de Voorjaarsrit. Qua organisatie moeten we een beeld hebben hoeveel motorrijders er mee gaan rijden. Immers hiermee bepalen we het aantal begeleiders en de distributie van de routegegevens. Het is handig om óf hier of hier* te kennen te geven of je, onder alle voorbehouden die je maar kunt bedenken, meerijdt. Geef je snel ff een berichtje over (mogelijke) deelname?

De rit start in Meerkerk; enorm centraal voor Belgenland én de Lage Landen. Deelname is gratis, de fun is onbetaalbaar.

Tussenstand deelnemers:
10 maart 2008; 16:26 uur 10 man/vrouw

*aanmelden bij de organiserende motortoerclub BikerB!tch Group (motorvriendenclub van mij en mijn vrienden) is niet noodzakelijk, maar mag wel en is kosteloos.

Ik moet helaas verstek laten gaan. Veel plezier, ik heb nog goede herinneringen aan de openingsrit van vorig jaar.
 
6 april rijden we de Voorjaarsrit... Geef je snel ff een berichtje over (mogelijke) deelname?


Tussenstand deelnemers:
10 maart 2008; 16:26 uur 10 man/vrouw

*aanmelden bij de organiserende motortoerclub BikerB!tch Group (motorvriendenclub van mij en mijn vrienden) is niet noodzakelijk, maar mag wel en is kosteloos.

Ha Eagle,

Zet mij er maar bij, misschien met duo.

Groetjes,

Hans
 
Ik heb geen idee. Er is nog zat om over te blijven babbelen, lijkt mij. De 600's houden het wél vol. Maar wij hebben natuurlijk ook veel meer tijd, met maar één uitlaat te poetsen *D
 
Hoi Luitjes,

Ik heb slecht nieuws over de kustrit van 30 maart.
Mijn etentje is verzet naar een andere datum.
Dit betekend dat ik de hele rit zal uitrijden, ech klote he.
 
Zonde van de tijd, kun je beter besteden aan rijden :+

:W FerdiX

(soms maakt ie het ZZje wel schoon, maar een fikse regenbui onderweg doet ook wonderen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan