Honda CBF verbouwd

Gelukt of niet?

• Nee!

Stemmen: 6 50,0%
  • Bwoa

Stemmen: 3 25,0%
  • Zeer zekers!

Stemmen: 3 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    12

Mattia

Die hard MF'er
10 mei 2004
535
0
België
Ik heb in photoshop even de bike van een vriend van mij aangepast, nu zullen er wel meer onder jullie photoshop onder de knie hebben, maar ik vind het toch goed gelukt :) Nu hopen dat de foto's deftig hier op geraken. Hier het origineel, zo de verbouwde :)

full

full

Ik was niet echt voor het origineel model :r en vind dit wel een heel stuk beter :) Ik vond het schermpje, mja, nu niet echt een schoonheidsideaal :9 Nu kan ik er straks nog wel wat aan sleutelen hoor. Ik dacht misschien kleine spiegeltjes aan de handvaten, standaard pijp eraf, velgen misschien van kleur veranderen :? Maar allezins het origineel zou ik niet kopen, dit dan weer direkt wat meer :) Jammer dat het photoshop is :X

ik vind de 2-e mooier ,maarja pratisch is ie niet ,spiegels heb je echt nodig. en het ruitje..ligt eraan of je van doorrijden houdt.

ik vind de 2-e mooier ,maarja pratisch is ie niet ,spiegels heb je echt nodig. en het ruitje..ligt eraan of je van doorrijden houdt.

inderdaad praktisch is ie niet ;) spiegeltjes zal ik straks of morgen of... er bij zetten, pinkers vooraan niet nodig, achteraan mja, kenteken plaat is er ook af dus :9 Maar zal hem aanpassen dat hij werkelijk "gebruikt zou kunnen worden". Maar snoetje vind ik wel mooi zo, veel sportiever als de originele.

alvast bedankt voor de responds, laat er nog maar een paar komen :)

experimenteer eens met wat andere kleuren,dat het acent van de lijnen er wat meer uitkomt,vind hem wel aardig,doet me een beetje aan deze denken.
full

alleen dan wat meer sport tour segment

Dit is eigenlijk een tusse fase, voor ik hem een andere kleur geef, maar misschien kan je dit ook wel smaken :? I would say Silver - Metal

Bijlage

Bijlage: CBF-Z.jpg

ruitje aanpassen,beetje hoger doortrekken,cbr 1100 xx super blackbird spiegels erop,beetje meer accent op de koplampen,dus kleur beetje donkerder maken

Ik ben weer een paar dagen niet tot aan de pc geraakt, maar 1 van de volgende dagen zal ik hier wel de verdere aanpassingen plaatsen. :)

Waar ik vind ik deze terug

autoweek.nl > knutselhoek > daar staan ze. ja kan zoeken op nickname, mijn nick is ((ILR)), ik moet alleen fotoshop al heel lang opnieuw downloaden dus zijn al oud. kan maar geen werkende crack of full version vinden ;(

op warez.com zijn er versies maar daar geloof ik niet zo in, zijn demos die je net zo goed bij adobe zelf kan halen. kazaa heeft ze maar dat duurt een eeuwigheid om te downloaden en is niet gegarandeerd virus vrij... ben zelf elf uur bezig geweest met downloaden, had nog drie minuten nodig en toen... stroomstoring :(

Laatst bewerkt:
op warez.com zijn er versies maar daar geloof ik niet zo in, zijn demos die je net zo goed bij adobe zelf kan halen. kazaa heeft ze maar dat duurt een eeuwigheid om te downloaden en is niet gegarandeerd virus vrij... ben zelf elf uur bezig geweest met downloaden, had nog drie minuten nodig en toen... stroomstoring :(

Geen mensen die je kent? Adobe producten zijn tamelijk gemakkelijk aan te geraken he

Terug
Bovenaan Onderaan