honda CBF1000FA, welk luchtfilter?

steverosbief

Rookie
28 aug 2017
2
0
Hallo,

Ik heb een nieuwe luchtfilter nodig voor mijn honda CBF 1000 FA. Bouwjaar 2011. Tot zover de info die ik heb over mijn motor (tweedehands gekocht zonder handleiding erbij, helaas). Als ik op mijn onderdelenshop een luchtfilter wil kiezen, moet ik bij motortype echter een keuze maken tussen cbf1000fa sc64B of een cbf1000fa sc64D. Weet er iemand waar ik kan terugvinden welk type motor ik heb (behalve dan in de handleiding)? Of maakt dit voor onderdelen weinig verschil? Alvast bedankt voor jullie antwoord!
 
Een nieuw luchtfilter kan de dealer of op kenteken of op chassisnummer opzoeken. Dan weet je gelijk welk type het is en direct bestellen want er zit regelmatig maar weinig prijsverschil op dergelijke artikelen.

Je titel laat overigens ook te wensen over. Met zo'n titel kan er net zo goed alleen een plaatje van een cbf in staan. De vraag moet er in een korte zin uit blijken ;) veel mensen lezen het topic niet op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Martell en sanscorp voor de nuttige tips en info!
Bedankt SP1R voor jouw reactie, ook al is ze nogal sarcastisch. Jij weet er nu eenmaal meer dan van mij. Weet wel dat je nieuwe leden zo niet echt welkom laat voelen. Maar geen nood, ik ben er zeker van dat je een geweldig kleine chickenstrip en een een immens grote piemel hebt ;)
 
Op het balhoofd of ergens anders op het frame zit als het goed is een sticker of type plaatje waar alles op staat. In ieder geval hoeveel herrie die mag produceren en welk type. Ff zoeken dus.
Duurt misschien langer als 30 seconden :P

En wat betreft lange piemels dan zit je hier op het verkeerde forum. 8-)
Tis hier 1 en al compensatie gedrag }) _O- *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan