Honda CBF600 ABS '05 met 37.000km €2.850

Status
Niet open voor verdere reacties.

Checkmate

Die hard MF'er
13 aug 2011
545
24
Utrecht
Met heel veel plezier heb ik enige jaren op deze CBF600 gereden. Het is een heel fijne motor waar je heel goed overal mee uit de voeten kan.
De reden van verkoop is dat ik graag een ander type motor zou willen rijden.

De belangrijkste specificaties zijn als volgt:
Type: CBF600 met ABS
Vermogen: 79 pk
Kilometerstand: 37.801
Bouwjaar: 2005
2 sleutels en het boekje zijn aanwezig
Werkplaatshandboek krijg je ook bij de motor.
Vraagprijs €2.850 (onderhandelbaar)

De voorvork veren zijn vervangen door progressieve veren, ook is er een xenon koplamp aangebracht wat voor meer zichtbaarheid bij weggebruikers zorgt. Ook is er een Dominator uitlaat gemonteerd (zie foto) maar ook de standaard uitlaat krijg je erbij (zie foto).
De motor is ook zonder meer goed onderhouden geweest waar ook een uitgebreid overzicht beschikbaar van is. Zo is bijvoorbeeld het afgelopen jaar de volgende onderdelen vervangen:
- voorvork olie en keerringen
- ketting+tandwielen
- motorolie+filter
- Remvloeistof
Ook zijn o.a. de remschijven+blokken, bougies, koelvloeistof, koppelingskabel en beide banden binnen de afgelopen 10K km vervangen. Dit uit het oogpunt van goed onderhoud.
Bij het zadel is een aansluiting voor een druppellader aanwezig.
Een Garmin zumo navigatiesysteem (motor editie) met ram mount krijg je meegeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Vraagprijs verlaagd naar €3.000
Tevens aan de tekst toegevoegd dat er een druppellader beschikbaar is bij het zadel. Deze is heel eenvoudig te bereiken en is afgedekt met een stofkapje.
 
haha nou toevallig was dat wel een type dat ik jarenlang hoog op mn lijstje had staan, maar uiteindelijk niet als nr 1 ;)
CBR is nog meer mijn favoriet.

Overigens aan de advertentie toegevoegd dat de koper een Garmin navigatiesysteem (met ram mount) bij de motor meekrijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan