Honda CBF600N (2005) lekt benzine (start niet)

de motorman

Rookie
6 mei 2019
4
0
Ik heb op dit forum reeds eenzelfde onderwerp gevonden maar ik weet niet welke o-ringen lekken.
Antwoorden zoals: "degene die lekken" heb ik niets aan;)
Mijn vraag is welke o-ringen mogelijk lekken (van de tank of carburateur)? (tekening)
Waar kan ik deze vinden?
Ik hoop op antwoorden;)
 

Bijlagen

  • Carburateur_Honda_2005.pdf
    516,9 KB · Weergaven: 2
  • FUEL TANK.jpg
    FUEL TANK.jpg
    58,9 KB · Weergaven: 5
Sorry dat ik niet duidelijk was. De benzine stoomt langs de handmatige choke. De lekkage lijkt van de tank te komen maar is niet zeker. Hij had langere tijd niet gelopen.
 
Even de tank er af halen en dan controleren of die lekt?
Benzine slangen controleren?
Tank wat verder omhoog leggen en aan sluiten met een langere slang zodat je beter kan zien wat en waar het lekt?
Beter en grondiger kijken?
 
Ik heb de tank eraf gehaald en de tank lekt zef niet. Ook de slangen zien er goed uit. Ik kan niet zien waar de benzine vandaan komt helaas maar in ieder geval bedankt voor de reactie! Er zitten 2 elektrische draden aan de tank, zijn die voor de afsluiting van de benzine? (relais?) Ik heb het idee dat in de carb. geen benzine komt. (waarschijnlijk door de lekkage)
 
Als in de tellerpartij een benzinemeter of reservelampje voor de benzine zit, dan zijn de draden daar van.
Denk eerder dat er wel benzine in de carbs komt maar dat de vlotternaalden in de vlotterbakjes van de carbs niet af sluiten en daardoor de carbs over stromen
 
Als in de tellerpartij een benzinemeter of reservelampje voor de benzine zit, dan zijn de draden daar van.
Denk eerder dat er wel benzine in de carbs komt maar dat de vlotternaalden in de vlotterbakjes van de carbs niet af sluiten en daardoor de carbs over stromen

Ok, ik zal de vlotternaalden controleren. (niet meteen want ik zit met werk) Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan