Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik ben ook na de garantie-periode onderhouds hulp nodig van een ander.... Ik ben ook het type motor-rijder wat meer van netwerken dan van motor-techniek afweet Dus handboek in de aanslag (na 2 jaar) en op zoek naar een handige technische kennis (liefst met pc en netwerkproblemen, de ene hand wast dan weer de andere)
Tja... Het blok is afgeleid van het blok van de CBR600. Een racer. Je kunt dan een wat hoogtoeriger karakter verwachten. Zeker in vergelijking tot een 750cc die, door het grotere koppel onderin, wat makkelijker laag in de toeren te berijden zal zijn.Vergeleken bij mijn vorige machine (Kawa 750-VN) moet ik voor mijn gevoel steeds wel erg hoog in de toeren rijden, maar dit is blijkbaar ff wennen.
Marzel,
Is dat de grote 45 liter koffer? Mag ik vragen wat je daar voor betaald hebt? Ik krijg van verschillende dealers verschillende prijzen te horen, niet zozeer omdat de een goedkoper is dan de ander, maar omdat de een uitgaat van een andere bestelcode bij Honda dan de ander. Schijnbaar wordt er een topkoffer inclusief montageset, drager en kussen genoemd, maar een andere dealer geeft aan dat er nog een aparte bracket en drager bij besteld zouden moeten worden.
Ik heb bij mij de ruit juist lager laten zetten. Ik merkte dat als ik op m'n steppies ging staan er veel minder herrie was. Helaas heeft het lager zetten nog steeds niet echt geholpen. Het is nog steeds een hoop herrie, alleen hoef ik nu nog maar een heel klein beetje te gaan staan om het stil te krijgen.Oh ? Daar had ik dus helemaal geen problemen mee. Misschien heb ik net op een motor gereden waarbij de ruit in de hoogste stand stond, en de buddy op de laagste...
Maar even zien hoe me de nieuwe motor, zonder verhoogde ruit gaat bevallen. Moet in ieder geval nog oordoppen kopen.
Al veel kilometers gedraaid op de Honda ?
Helaas zitten bij mij de bovenste twee letters van de kentekenplaat niet in het midden van de plaat, maar wat meer naar rechts (in het midden van de ruimte rechts van het NL-teken).Heeft iemand al een MF-sticker op zijn/haar plaat ?
Ik heb de stickers al wel binnen, maar de motor nog niet