Honda Cbr 1000 HRC 2007-inruil Honda sp of sm mogelijk!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoop dat je gauw je CBR verkoopt dan, ik wil wel ruilen, zodat ik dan de CBR zou kunnen verkopen voor een snelle prijs, ik ben zelf juist opzoek naar wat geld en vooral ruimte. Heb ook nog een VFR 800Vtec en net dus m'n Lucky Strike Suzuki verkocht.
Heb een oude Amerikaan gekocht en ben/wil die een beetje opknappen, en daar gaat een hoop geld in zitten. vandaar de verkoop. De VTR gaat alleen weg voor een goede prijs anders blijft ie lekker, het is zo'n genot om ermee te rijden dat geluid en die kracht.Maar hij is voor mij minder geschikt voor de lange afstanden krijg dan last van m'n rug, vandaar de keuze voor de VFR te laten blijven.

greetz
 
ik ben aan het kijken voor een andere heb nu een sp2. maar ja kijk ook nog steeds naar een andere sp2 maar wie weet?
 
niks hahah. maar kan hem niet echt veel verder aan passen. hahah dus zocht een jongere. ander kleurtje en wat minder km op de teller. ik ga al weer rochting de 40000 (is niet veel weet ik) maar inruil waarde wel hahah
 
nou mijn sp heeft twee dingen/ waar ik niet mee zit. hij heeft een mini deukje in de achter brug en een deukje in de tank .

verder is hij goed. dus ja. laat maar weten of je intresse hebt en wat je er bij zou willen hebben.
 
Mail mij even wat foto's en ook van de schade aub.
Ik vind iets schade niet erg ik wil er toch weer een projectje van maken.

Groeten Mike
 
ik zal morgen of zaterdag wat foto's maken. over de tank zit nu een bagster hoes. dus moet even kijken hoe snel ik dat los heb. dit zijn de foto's die ik nu heb.
full

full
 
Mooie fiets!
Jammer van de hooge km stand.Hoe heeft deze motor zijn beurten gehad?

Ik wacht nog even je andere foto's af. Ik heb ook wel interesse in de motor.
Denk zelf ook even na over wat je voor jou fiets wil hebben!
 
Hoi hoi

de beurten zijn allemaal goed gedaan. dus om de 6000km een kleine beurt en om de 12000 een grote beurt.
ook de kleppen zijn gesteld op op de 30000 km. ongeveer even uit het hoofd.

ik denk even na over de prijzen enzo. en maak van het weekeind wat meer foto's groeten
 
hahah ja inderdaad. vandaag ook geen kans gekregen om foto te maken. aangezien ik ziek op bed lig. bah. maar het gaat al beter. dus morgen moet wel lukken.
 
ok dan hier heb ik de foto's. de deukjes zijn echt heel ondiep dus goed kijken. hahah
de een in de achterbrug vanaf twee kanten gemaakt. (dus is de dezelfde deuk)
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs
ImageShack - Best place for all of your image hosting and image sharing needs

en in de tank. zit dus onder de stuur demper.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan