Honda cbr 1000 motorblok in een volvo 340

Yupz... die dus, bedankt.
Had toch de naam goed maar die site is nu van een kozijnenboer.
 
gaaf man, breekt de ketting
ketting in je nek :')

een 340 breng je naar de bangers
en rij je in een rondje plat ;)
 
In een wegensbelastingvrije lelijke oldtimer een menig golfje voorbij rossen is, hoe zeggen ze t? Priceless.

P.s. Iemand interesse in R1 blok in een eend te proppen?


Nee, wil wel ooit nog een R1 blok ofzo in een fiat500 gooien :P
 
In een wegensbelastingvrije lelijke oldtimer een menig golfje voorbij rossen is, hoe zeggen ze t? Priceless.

P.s. Iemand interesse in R1 blok in een eend te proppen?
Je kan er ook een V8 in gooien
Om verder maar motorgerelateerd te blijven... een Golf 1 met een Hayabusa turbo blok
 
Laatst bewerkt:
Vet! Waar ga je m voor gebruiken? Ik had het blok wel naar achter of naar voren, onder de motorkap gegooit. Stille pijp er onder, keuren bij rdw en dan sjonnie's pesten. Maar als dit alleen voor de cross oid is dan is dat allemaal niet nodig.
 
Vet! Waar ga je m voor gebruiken? Ik had het blok wel naar achter of naar voren, onder de motorkap gegooit. Stille pijp er onder, keuren bij rdw en dan sjonnie's pesten. Maar als dit alleen voor de cross oid is dan is dat allemaal niet nodig.
alsof je met een honda blok sjonnies kunt pesten....3 x hard optrekken en je koppeling is doorgebrand door het extra gewicht.

en daarbij, dit is toch gewoon lache om te bouwen :}
 
Laatst bewerkt:
harley 1340 shovelblok/opel b kadeath.
full
 
mooi project zeg alleen die kettingen inderdaad ff wat om heen maken denk ik :p

is dit project oo in montfoort ? kom zelf uit ijsselstein en ben regelmatig in montfoort
 
Ach

In de klasieke mini zetten ze met enige regelmaat R1 blokken, hayabusa, blackbird blokken in. Voor de R1 blokken is er een komplete ombouw set voor te koop. Zowel voor inbouw aan de voorzijde als de achterzijde van de mini.

En nog niet gesproken over de inbouw van de honda crx blokken...
 
der rijd in winsum een rond een mini met een busa blokje.

ding heeft een hele bijzondere achteruit(boerenzoon met crea oplossingen :} )
heeft achterwiel aandrijving,het blok op de achterbank gekoppeld aan een ford achteras met daar tussen als achteruit een keerkoppeling uit een motorsloep.....ding heeft dus ook zes versnellingeng achteruit.
 
der rijd in winsum een rond een mini met een busa blokje.

ding heeft een hele bijzondere achteruit(boerenzoon met crea oplossingen )
heeft achterwiel aandrijving,het blok op de achterbank gekoppeld aan een ford achteras met daar tussen als achteruit een keerkoppeling uit een motorsloep.....ding heeft dus ook zes versnellingeng achteruit.


das wel vet zeg 6 versnellingen achteruit wel slim gemaakt.
 
mooi project zeg alleen die kettingen inderdaad ff wat om heen maken denk ik :p

is dit project oo in montfoort ? kom zelf uit ijsselstein en ben regelmatig in montfoort
Als je dat invalidegeval bedoelt... ik ben geen "o" vergeten dus Montfort (Limburg) en geen Montfoort ;)
 
In een wegensbelastingvrije lelijke oldtimer een menig golfje voorbij rossen is, hoe zeggen ze t? Priceless.

P.s. Iemand interesse in R1 blok in een eend te proppen?

Ik heb eens beelden gezien van een eend met een dik blok van Chevrolet erin, een dikke 8-cilinder. Aan de buitenkant was als enige verandering te zien dat er dikkere banden onder zaten. :)
 
Die Sulky (invalidenkar) is niet voorzien van een GSX-R blok hoor. Verre van dat.
Is een heel modaal NTV 650 motorblokkie. Weliswaar 'genoeg' om in zo'n kistje doodsangsten uit te staan, maar een heel stuk bruikbaarder dan 100+ pk's hogetoerenblokken.
 
alsof je met een honda blok sjonnies kunt pesten....3 x hard optrekken en je koppeling is doorgebrand door het extra gewicht.

en daarbij, dit is toch gewoon lache om te bouwen :}
Dat zal wel mee vallen denk ik, je moet m toch licht vertanden omdat je met zon volvo de 300 natuurlijk sowieso niet haalt.
 
Die Sulky (invalidenkar) is niet voorzien van een GSX-R blok hoor. Verre van dat.
Is een heel modaal NTV 650 motorblokkie. Weliswaar 'genoeg' om in zo'n kistje doodsangsten uit te staan, maar een heel stuk bruikbaarder dan 100+ pk's hogetoerenblokken.
Ik zag het ook toen ik nog een keer keek :$
Was denk ik in de war met 1 van hun andere projecten maar zoals je al zegt is het hoe dan ook eigenlijk al erg veel voor zo'n geval ;)
Jammer dat die site er niet meer is want stonden wel meer leuke filmpjes op.
 
alsof je met een honda blok sjonnies kunt pesten....3 x hard optrekken en je koppeling is doorgebrand door het extra gewicht.

en daarbij, dit is toch gewoon lache om te bouwen :}

Valt wel mee hoor... beetje afhankelijk van de eindoverbrenging. Hiero in de achterhoek is een top van 140km/u prima.


Die ombouw van mechanische voetkoppeling naar hydraulisch op het blok is echt fantastisch _O-

1122388339_5_f7GX.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan