Honda cbr 1000 rr 2004, knipperlichtrelais vervangen

Benny48

Rookie
18 jul 2022
2
0
Goedendag allemaal. Ik ben Bernard 48 jaar en rijd sinds kort weer een Honda cbr 1000 rr van bouwjaar 2004. Ik zit met een probleempje en kan het niet echt goed vinden op YouTube. Ik wil mijn relais vervangen voor de knipperlichten door een led relais. Nu zie ik wel dat die achter de voorkuip zit en wil eens weten of er mensen zijn die dit al gedaan hebben. Misschien een tip om het netjes te doen zonder dat ik teveel los ga halen. Alvast bedankt Mvg Bernard
 
Goedendag allemaal. Ik ben Bernard 48 jaar en rijd sinds kort weer een Honda cbr 1000 rr van bouwjaar 2004. Ik zit met een probleempje en kan het niet echt goed vinden op YouTube. Ik wil mijn relais vervangen voor de knipperlichten door een led relais. Nu zie ik wel dat die achter de voorkuip zit en wil eens weten of er mensen zijn die dit al gedaan hebben. Misschien een tip om het netjes te doen zonder dat ik teveel los ga halen. Alvast bedankt Mvg Bernard
Werkplaats handboek kopen. Vaak stap voor stap uitgelegd hoe alles los te halen en weer vast te zetten.
En van harte welkom hierzo natuurlijk
 
Zou het hier ff vragen,daar zitten de fireblade kenners,
 
Goedendag allemaal. Ik ben Bernard 48 jaar en rijd sinds kort weer een Honda cbr 1000 rr van bouwjaar 2004. Ik zit met een probleempje en kan het niet echt goed vinden op YouTube. Ik wil mijn relais vervangen voor de knipperlichten door een led relais. Nu zie ik wel dat die achter de voorkuip zit en wil eens weten of er mensen zijn die dit al gedaan hebben. Misschien een tip om het netjes te doen zonder dat ik teveel los ga halen. Alvast bedankt Mvg Bernard
Haal juist ruim genoeg dingen los zodat je overal goed bij kan en niks sloopt.

welkom op MF.
 
Dank voor de reacties. Ik heb al een beetje info opgevraagd en met alleen de topkuip loshalen schijnt het al te lukken we gaan het binnenkort eens proberen. 👍🏻
 
Het 2001 model waar ik aan heb gewerkt was iig al kut, terwijl de vroege modellen dus vanaf 1992, uitbetrouwbare bron juist prettig sleutelen. Ik moest bij die uit 2001 de halve motor slopen om een gaskabel goed te leggen.
ze moeten de pensioen leeftijd van monteurs met een jaar of 10 verlagen. Veel te veel 'Vroegah was alles betur' verhalen ;)

maar snap wat je bedoelt ;)
 
Noem je mij nu oud? :+
Een Magna V45 uit 1984 was ook rottig om aan te sleutelen, het is niet puur leeftijd dus. ;)
(Straks even de carbs van mijn CBX1000 synchen)
ik weet jouw leeftijd niet en ook niet wat jij onder oud verstaat. niet bewust iig...
maar ik wil als koosnaampje wel ouwe zeikerd gebruiken hoor, als je dat wat vind ;)

ik bedoelde met mijn 3e zin ook dat ik jou daar niet automatisch mee bedoeld.
Misschien zegt dat wel meer over je leeftijd :P

ik zou het uitstellen tot morgen , heb je wat meer licht en geen leesbrilletje nodig ;)
 
Ik ben 47...en ik heb altijd een leesbril nodig.
Verder voel ik me niet beledigd en/of aangesproken. :j
dave de master.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan