Honda CBR 1000F '91

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewout82

Rookie
13 jul 2011
3
0
Te koop ivm aanschaf ST1100: mijn zwarte CBR 1000F. De motor heb ik altijd voor woon-werkverkeer gebruikt, maar ik moet nu verder gaan rijden, en de ST1100 is hier beter voor geschikt.

De CBR loopt goed, maar heeft rondom wat kuipschades. Banden zijn aan het eind van het vorige seizoen vervangen (Bridgestone Battlax). Motor was oorspronkelijk rood, maar is in 2007 in twee tinten zwart overgespoten in een Audi-schadeherstelbedrijf.

Extra's: de originele einddempers heb ik er nog bij. Ook heb ik het werkplaatshandboek om zelf onderhoud te kunnen doen.

KM stand is ca 49000 km. Ik heb er geen onderhoudsboekje meer bij, dus ik weet niet of de km stand klopt. Ik heb er sinds 2007 ca 20000 km bij gereden.

Er zit links en rechts wel wat werk aan, maar dan heb je wel een CBR 1000F!

Vraagprijs € 400,-

Beller is sneller: 06-25083749
Bezichtigen en proefrit op afspraak omg Veenendaal

full
 
Laatst bewerkt:
Volgens mn garage zit er wat speling op het voorwiellager. Lager is vorig jaar vervangen, maar mogelijk zit er ruimte tussen de afstandsbus en de lagers. Verder lekt de uitlaat bij het verdeelstuk. Ook dit is is al eens gerepareerd, maar roest is hardnekkig.

Volgens mij zijn er verder geen grote mankementen, ik gebruikte de motor tot vorige week voor woon-werk verkeer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan