honda cbr 1000f

kan ze niet mooi vinden, maar wellicht in een eindresultaat zal ik deze mening herzien.
Verder zou ik een achterbrug liever even laten poedercoaten. Kost je max een paar tientjes, en je hebt een sterke laag die goed tegen het weer kan.
 
hahahaha ook niet..
als de motor niet in 1 geheel verkocht kan worden gaat ie in onderdelen.
 
Leuke deur mat :P

welke diameter is je stuur zit er namelijk ook aan te denken er zo iets op te zetten.
En kun je alles 1 op 1 over zetten ?

uuuh dat weet ik zo 1 2 3 niet meer,, maar als je zo'n stuur er op zet moet je de kabels of leidingen wel verlengen..
 
uuuh dat weet ik zo 1 2 3 niet meer,, maar als je zo'n stuur er op zet moet je de kabels of leidingen wel verlengen..
A oke was ik al een beetje bang voor :P

Maar waarom doe je hem weg zolang hij stil staat kost hij toch niks :P
 
Laatst bewerkt:
A oke was ik al een beetje bang voor :P

Maar waarom doe je hem weg zolang hij stil staat kost hij toch niks :P

hij gaat weg omdak zo snel mogelijk uit een garage box moet, ze kicken mij der uit omdat ze klachten hebben gekregen van mensen die denken dat ik telkens met motors bezig ben terwijl het niet zo is..
 
-O-

Wat een onzin... En waarom zou je niet met motoren bezig mogen zijn, lijkt mij niet dat je overlast veroorzaakt en het is niet zakelijk.
 
Nee dat zei ik ook al.. maar omdat de buren mij daar af en toe zagen, denken ze dat ik het ben gweest..
 
Dit is trouwens ook geluk bij een ongeluk..

Was op marktplaats aant kijken, voor een plek.. had een kennis van mijn vader 1 plek vrij.. dus gaat ie daar heen..

Yess...!!!! *D *O* *O* *O*
 
juist geen eind, toch? Of ...jawel, toch.

Eind aan het gezeik van de buren, moet je binnenkort maar knallend vroeg wegrijden en `s avonds laat aankomen! Denk dat ze je dan liever in dat hok zagen....

Lekker doorrommelen.....dikke motoren dit
 
Heeft iemand een idee dat een achterbrug van een cbr900 rr "94 onder die cbr van mij kan..???
 
Laatst bewerkt:
Nieuwe zitje besteld hopelijk deze week binnen..
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan