Honda CBR 1100 XX Blackbird
KM-stand net geen 36.000.
Model 2000 (injectie en analoge tellers), 1e toelating 2001 (Dld.) en in Nederland sinds 2007. In mijn bezit sind Mei 2010 en gekocht met een stand van 31.500.
Opties:
- Hogere VFR Vtec clip-ons (origineel bijgeleverd)
- Heldere knipperlichtglazen voor, en mini knippers achter.
- Powerbronze darksmoke ruit (nu gemonteerd)
- Fabbri Double Bubble ruit (bijgeleverd en tevens het origineel aanwezig)
- Velgen goud/ lichtbrons ipv grijs maar ben niet helemaal zeker of dit wel een optie is.
- Carbonlook Hugger van Bodystyle.
- Tevenszit zat er Xenon in de koplamp maar dat is momenteel defect en dat wordt is opgelost dmv het monteren van de originele lamp. No more Xenon...
Staat:
Voor een motor van deze leeftijd en km-stand ziet hij er bijzonder goed uit. Op wat voor mij normale en eigenlijk vanzelfsprekende gebruikssporen na heeft deze motor voor zover ik heb kunnen ontdekken geen schade en ook nooit gehad.
Motor staat in de winterstalling en er zal, afgezien van een ritje naar mijn onderhoudsmonteur, t/m Maart/ April 2011 niet meer mee gereden worden
Onderhoud:
Gaat binnenkort een beurt krijgen bij een professional.
Banden Dunlop Roadsmart, voor: +/- 70% (4.500 km), achter: 90% (1.000 km)
Ketting/ tandwielen, max. 1 jaar oud en daar is niet meer dan 6.000 km mee gereden.
Remblokken voor en achter max. 1.500 km oud (Nissin, origineel)
Reden verkoop:
Deels lichamelijk. Rugklachten en geen trek om de motor te voorzien van een SBK-stuur.
Had hiervoor een Fazer met zo'n stuur en dat is voor mij toch wel ideaal merk ik nu.
Los van bovenstaande ben doorlopend geinteresseerd in andere motoren en wil zo nu en dan eens wat anders proberen.
Vraagprijs: €4.250,-
Losse verkoop onderdelen? Neen
Evt. inruil? Een nette Tuono of een SV1000S (K3) behoord oa. tot de mogelijkheden. Show me what you got. De voorkeur gaat uit naar een 2 cilinder. (Geen TL... Dappasnie met de knietjes.... )
(Meer en betere foto's volgen Asap)
Béétje voorbarig geweest met plaatsen van de advertentie. Was in de veronderstelling dat ik wel een paar knappe pics had. Not....
KM-stand net geen 36.000.
Model 2000 (injectie en analoge tellers), 1e toelating 2001 (Dld.) en in Nederland sinds 2007. In mijn bezit sind Mei 2010 en gekocht met een stand van 31.500.
Opties:
- Hogere VFR Vtec clip-ons (origineel bijgeleverd)
- Heldere knipperlichtglazen voor, en mini knippers achter.
- Powerbronze darksmoke ruit (nu gemonteerd)
- Fabbri Double Bubble ruit (bijgeleverd en tevens het origineel aanwezig)
- Velgen goud/ lichtbrons ipv grijs maar ben niet helemaal zeker of dit wel een optie is.
- Carbonlook Hugger van Bodystyle.
- Tevens
Staat:
Voor een motor van deze leeftijd en km-stand ziet hij er bijzonder goed uit. Op wat voor mij normale en eigenlijk vanzelfsprekende gebruikssporen na heeft deze motor voor zover ik heb kunnen ontdekken geen schade en ook nooit gehad.
Motor staat in de winterstalling en er zal, afgezien van een ritje naar mijn onderhoudsmonteur, t/m Maart/ April 2011 niet meer mee gereden worden
Onderhoud:
Gaat binnenkort een beurt krijgen bij een professional.
Banden Dunlop Roadsmart, voor: +/- 70% (4.500 km), achter: 90% (1.000 km)
Ketting/ tandwielen, max. 1 jaar oud en daar is niet meer dan 6.000 km mee gereden.
Remblokken voor en achter max. 1.500 km oud (Nissin, origineel)
Reden verkoop:
Deels lichamelijk. Rugklachten en geen trek om de motor te voorzien van een SBK-stuur.
Had hiervoor een Fazer met zo'n stuur en dat is voor mij toch wel ideaal merk ik nu.
Los van bovenstaande ben doorlopend geinteresseerd in andere motoren en wil zo nu en dan eens wat anders proberen.
Vraagprijs: €4.250,-
Losse verkoop onderdelen? Neen
Evt. inruil? Een nette Tuono of een SV1000S (K3) behoord oa. tot de mogelijkheden. Show me what you got. De voorkeur gaat uit naar een 2 cilinder. (Geen TL... Dappasnie met de knietjes.... )
(Meer en betere foto's volgen Asap)
Béétje voorbarig geweest met plaatsen van de advertentie. Was in de veronderstelling dat ik wel een paar knappe pics had. Not....
Laatst bewerkt: