Honda CBR 1100 XX Super Blackbird '01

Jeroen

MF veteraan
31 aug 2003
4.526
2
Emmeloord
Honda CBR 1100 XX Blackbird

DSC01308.JPG


KM-stand net geen 36.000.
Model 2000 (injectie en analoge tellers), 1e toelating 2001 (Dld.) en in Nederland sinds 2007. In mijn bezit sind Mei 2010 en gekocht met een stand van 31.500.

Opties:
- Hogere VFR Vtec clip-ons (origineel bijgeleverd)
- Heldere knipperlichtglazen voor, en mini knippers achter.
- Powerbronze darksmoke ruit (nu gemonteerd)
- Fabbri Double Bubble ruit (bijgeleverd en tevens het origineel aanwezig)
- Velgen goud/ lichtbrons ipv grijs maar ben niet helemaal zeker of dit wel een optie is.
- Carbonlook Hugger van Bodystyle.
- Tevens zit zat er Xenon in de koplamp maar dat is momenteel defect en dat wordt is opgelost dmv het monteren van de originele lamp. No more Xenon...

Staat:
Voor een motor van deze leeftijd en km-stand ziet hij er bijzonder goed uit. Op wat voor mij normale en eigenlijk vanzelfsprekende gebruikssporen na heeft deze motor voor zover ik heb kunnen ontdekken geen schade en ook nooit gehad.
Motor staat in de winterstalling en er zal, afgezien van een ritje naar mijn onderhoudsmonteur, t/m Maart/ April 2011 niet meer mee gereden worden

Onderhoud:
Gaat binnenkort een beurt krijgen bij een professional.
Banden Dunlop Roadsmart, voor: +/- 70% (4.500 km), achter: 90% (1.000 km)
Ketting/ tandwielen, max. 1 jaar oud en daar is niet meer dan 6.000 km mee gereden.
Remblokken voor en achter max. 1.500 km oud (Nissin, origineel)

Reden verkoop:
Deels lichamelijk. Rugklachten en geen trek om de motor te voorzien van een SBK-stuur.
Had hiervoor een Fazer met zo'n stuur en dat is voor mij toch wel ideaal merk ik nu.
Los van bovenstaande ben doorlopend geinteresseerd in andere motoren en wil zo nu en dan eens wat anders proberen.

Vraagprijs: €4.250,-

17092010370.jpg


Losse verkoop onderdelen? Neen

Evt. inruil? Een nette Tuono of een SV1000S (K3) behoord oa. tot de mogelijkheden. Show me what you got. :) De voorkeur gaat uit naar een 2 cilinder. (Geen TL... Dappasnie met de knietjes.... :X )


(Meer en betere foto's volgen Asap)

Béétje voorbarig geweest met plaatsen van de advertentie. Was in de veronderstelling dat ik wel een paar knappe pics had. Not.... :$
 
Laatst bewerkt:
mooie fiets, heb er zelf ook 1.

Je doet de VFR clipons toevallig niet los weg, daar heb ik namelijk heeeeel veel intresse in. :)

Schopje!
 
Nee, mocht hij niet verkocht raken dan rijdt ik er zelf gewoon op door en dan graag inclusief die clip-ons. :)
 
Is niet nodig een BB op reserve...
Doet het altijd.
Stárt'n en lôôp'n!

:)
 
Laatst bewerkt:
mijn 'bird gaat komend jaar over de ton op de teller (gekocht bij 36k)
en vertoont nog geen tekenen van ouderdom

maar mocht deze ooit "op" raken, zou ik er wel weer zo'n zelfde voor terug willen :Y
(en wel zwart uiteraard)
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet, helaas.
Alleen wat vakantie kiekjes van de Eifel van afgelopen september.
Ik ga dat zsm proberen te regelen maar ik heb de motor inmiddels niet meer thuis. Kan ff duren.

Maar het betreft dit model:

MCBRX20003BA.gif
 
Maar even een selectie van wat foto's tot nu toe dan:

Bij aankoop (22 mei 2010) zag hij er zo uit:
Bird%2001.jpg

Bird%2002.jpg

Deze dempers hebben inmiddels al een andere eigenaar gevonden. '(
Wel is hier de gemonteerde Carbonlook hugger te zien en de bijgeleverde Fabbri DB-ruit.

Eifel 09-2010:
18092010380.jpg

18092010387.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dempers.... tsja...
Zaten een paar aardige duiten handel in. Dus ik dacht dat ik ze wel kon missen. Achteraf misschien jammer. Maar ja....
Met de DB-ruit had ik last van turbulentie rond de helm. Ben net te lang...
 
Hey Jeroen :W


Zie je een X11 evt zitten als inruil?

Heb helaas even geen betere foto dan dit, hij is nl van een maat van ons (het gaat dus om die blauwe)

full
 
Hmmm.... een X11.
Das wel een beetje veel van hetzelfde. Welliswaar een breder en hoger stuur. Versnelling minder, weinig verkocht, slecht in de handel.... (speelt ook een beetje mee bij mijn motorkeuze)
Wat mij betreft, voor het concept een 8, het merk een 9 maar voor het uiterlijk een 4.
Sorry, gaat hem niet worden.

Verkoopt hij zijn dempers ook los? :+
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een recente foto!

IMG_0778.JPG


Ben begonnen met het onderhoud en gezien mijn werktempo, 1 keer in de plm. 2 á 3 weken een uurtje of 2 sleutelen, kan het wel even duren eer de motor weer verkoop klaar is.
Potentiele kopers kunnen dus beter even wachten tot het zover is.
 
Laatst bewerkt:
Updeet:

Al het onderhoud is uitgevoerd en ik ga er nog een jaar (of 2...of 3....misschien wel 4!) mee doorrijden (wie zal het zeggen...)


Dusss....

Selling fever is cured....again. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan